Şişme Kadın Uğruna Yapmadığı Kalmadı

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
'İbrahim'

'İbrahim'

Üye
    Konu Sahibi
Şişme Kadın Uğruna Yapmadığı Kalmadı


ABD'nin Ohio Eyaletinde yaşayan bir adam, şişme kadın uğruna hırsız oldu.
Polisin verdiği bilgiye göre olay şöyle gerçekleşti:

Kimliği henüz belirlenemeyen adam, Elyria’da bir şirketin kamyonunu çalarak yarım saat uzaklıktaki Amherst’e gitti.

Amherst’e ulaşan adam, çaldığı kamyonu “AdultMart” adlı seks dergileri, kasetleri ve cinsel amaçlı oyuncaklar satan seks shop’un camlarını indirmek için kullandı.

Adam, dükkânın camlarını kamyonla kırdıktan sonra içeri girdi ve fiyatı 800 dolar olan bir şişme kadın çaldı.

Hırsız, kamyonu çaldığı yere geri götürdü, ancak polis otosunu görünce kamyonu bırakarak şişme kadınla birlikte kaçtı. Polis adamı arıyor.
 


pelın_

deli adam
 
Yasminozz

Yasminozz

Üye
Aşk işte... :ehe :ehe
 
enginzz

enginzz

Üye
bence de delinin önde gideni
 

pelın_

sapıkta diyebılırız
 
enginzz

enginzz

Üye
aynen adama bak ya sen ne yapacan şişme kadını kötü amaçlarda kullanacak belliki :D
 
enginzz

enginzz

Üye
aynen adama bak ya sen ne yapacan şişme kadını kötü amaçlarda kullanacak belliki :D
 
ak42

ak42

Üye
aynen adama bak ya sen ne yapancan kadını kötü amaçlarda kullanacak belliki :-)
 

Silinen Üye 2149105

Kapalı Hesap
belliki mi? :aha:

----------Eklendi @ 00:21:50 ---------- Yazıldı @ 00:21:07 ----------

:d: :kop:
 
'İbrahim'

'İbrahim'

Üye
    Konu Sahibi
Fiyatı da 800 dolarmış :ehe
 

pelın_

Yuh ne şişme kadınmış
 
haltie

haltie

Üye
Yasminozz

Yasminozz

Üye
yorumlar ilginç.. :zuhaha:
 

pelın_

:naughty: güzelmişşş
 
haltie

haltie

Üye
sanki konu çok normal:ehe kel başa şimşir tarak:ehe
 

Silinen Üye 2149105

Kapalı Hesap
iyice şişirdiniz
 

pelın_

şişme olunca iyi oluyo şişirmek galıba ay sus pelin
 
'İbrahim'

'İbrahim'

Üye
    Konu Sahibi
Adam belki şişme kadın koleksiyonu yapıyo neden kötü düşünüyosunuz :D
 
Yasminozz

Yasminozz

Üye
Kötü amaçlarda kullanacak belliki dedi ya... :zuhaha: :zuhaha:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt