> çileke$ <
Üye
içerisine eklediğin dosyaları !/system/apps gibi yönlendirdin mi?ben programı kurdum herşeyi dediğiniz gibi yaptım.sis dosyasını kaydet diyorum.dosyanın adını yazıyorum.kaydet dediğim zaman sağ alt köşedeki panelde hata yazısı çıkıyor.
teşekkürler
