Sis düzenleme ve oluşturma programı türkçe [ sistool ]

Sponsorlu Bağlantılar

> çileke$ <

> çileke$ <

Üye
ben programı kurdum herşeyi dediğiniz gibi yaptım.sis dosyasını kaydet diyorum.dosyanın adını yazıyorum.kaydet dediğim zaman sağ alt köşedeki panelde hata yazısı çıkıyor.
içerisine eklediğin dosyaları !/system/apps gibi yönlendirdin mi?
 


limse

Üye
yükleme sırasında sormasını mı istiyorsun yoksa uygulamadan dili mi değiştirebilmek istiyorsun?
yükleme sırasında sormasını istiyorum, mesela tr,eng,almanca felan çoklu dil seçenegi nasıl eklerim yarımcı olabilecek arkadaşım varmı?
 
> çileke$ <

> çileke$ <

Üye
yükleme sırasında sormasını istiyorum, mesela tr,eng,almanca felan çoklu dil seçenegi nasıl eklerim yarımcı olabilecek arkadaşım varmı?
En basit öğrenme yöntemi herhangi bir sisi sistool ile aç nasıl olacağını daha kolay anlarsın tabi çoklu dil sis olmalı...
 
Atakan

Atakan

Üye
Yine çilekeş :d Heyvallah Sen Olmasan
 

lamozoddi

Üye
çok teşekkür
 
murat486

murat486

Üye
:deal:teşekkürler
 

cirkinn

Üye
teşekkürler
 
KLEMURİSHİ

KLEMURİSHİ

Üye
selam ben bu proda daha çok yeniyim... rsc tool lla türkçe yapıp sistem tolla değiştiriyorum ama sisi tek dosyada kaydedemiyorum yani çıkaramıyorum yardım ederseniz sevinirim mümkünsen mailime lütfen [email protected]
 
Soneday

Soneday

Üye
Bu tür programların ingilizcesi iyidir.ama paylaşım için sağolasın.
 
Flagellvm.Dei

Flagellvm.Dei

Üye
detaylı kullanımı verilse çok hoş olur :)
 

ivandivandakor

Üye
iyi güzelde bu exe programinda yaptigimiz exe yi sise nasil katiyoruz anlatirisin
 
djhiguramos

djhiguramos

Üye
Teşekkürler
 
by_turkuaz

by_turkuaz

Üye
cok tesekkurler amabir yardim dosyasi felan yokmu nasil duzenlenir ne nasilyapilir gibi mesela ben winampta skin yapmak istiyorum...
 

taylan_cay

Üye
Bu program os9xx lerin sislerini acıyormu
 
james54

james54

Üye
ne işe yaradıgını anlamıs deılm ama emege saglık tskkrlerr
 

CEBE1982

Üye
eline sağlık ama nasıl kullanılacağını acıklarmısın eğer zahmet olmasa şimdiden sağol
 
Doğuş Pertez

Doğuş Pertez

Emekli Yönetici
> çileke$ <
Eline Sağlık.
 
caka200

caka200

Üye
teşekkürlerrrrr
 
mkbiksi

mkbiksi

Üye
sağda çıkan kodları çözmek biraz zor.
 

nick_im

Üye
sağol kardeşim
 


Üst Alt