Sis düzenleme ve oluşturma programı türkçe [ sistool ]

Sponsorlu Bağlantılar

bRy@nT

bRy@nT

Üye
sis dosyaları yapıyorsunda abi telefona ben atıyorum açılmıyor jar ları açıyor sadece
 


PeSimiSt_61x

PeSimiSt_61x

Üye
çok teşekkürler
 

goko_09

Üye
paylasım ıcın cok tskkurler
 
gıdı

gıdı

Üye
ellerine sağlık güzel paylaşım
 
Bulut_86

Bulut_86

Üye
paylaşım için teşekkürler:)
 
oguzhan_446

oguzhan_446

Üye
herkez tşk ediyo vallaha ama benim işime yaramaz yinede sağol
 
happyhope

happyhope

Üye
hocam ellerine sağlık yaw
 
Consul9

Consul9

Üye
ya bu çilekeşin çok yararlı paylaşımları warda adamı ne görsem "cezalı"

bu adam ne yapıoki yavv:allalla::polis:
 
acarbay

acarbay

Üye
teşekkürler
 

adsglmr

Üye
nasıl calısıyor bu program yaa
 

deeplove34

Üye
tşlklerrr
 
hiker_lover

hiker_lover

Üye
dostum saolda bn fazla bilimiorum nasıl hazırlanıyor hangi programı sis yapabiliriz
 
58_USTA_58

58_USTA_58

Üye
eyvallah
 

sucuhasan

Üye
teşekkürsaygılar
gardaş
 

sozerahmet

Üye
Arkadaşlar ben bu programda bir sis dosyası açmaya çalıştım fakat wrong format (yanlış format) uyarısı alıyorum bu konuda yardımcı olabilirmisniz acaba teşekkürler
 
Master_sezer

Master_sezer

Üye
teşekkürler.....
 
can1990usta

can1990usta

Üye
Arkadaşlar ben bu programda bir sis dosyası açmaya çalıştım fakat wrong format (yanlış format) uyarısı alıyorum bu konuda yardımcı olabilirmisniz acaba teşekkürler
ben de wrong format hatası alıyom işletim sistemim win7starter farkeder mi bilmem ama
 

scorpion_67

Üye
Arkadaşlar konunun açılış tarihine bakın 2007 tarihinde açılmış ozamanki sis dosyasıyla şimdikiler aynı olabilirmi ozamanki sis dosyalarını destekliyormuş demek yenilerini desteklemiyor varsa yeni versiyonunu bulmak lazım (:
 
happyhope

happyhope

Üye
teşekkürlerimi sunuyorum
 


Üst Alt