Siri ile ilgili yardım eder misiniz?

Sponsorlu Bağlantılar

larten123

larten123

Üye
    Konu Sahibi
Siri ile ilgili yardım eder misiniz?
Merhaba arkadaşlar. Ben bu yaz iPhone 4s alacağım. Kuzenimde de şu an var. Siri'yi bilmiyordu ben söyledim de arkadaşlar siriyi aktifleştirdik ama dillerde türkçe yok? İngilizce'yi seçiyoruz konuşuyorum algılıyor mikrafonun etrafında ışık dönüyor ama hiç cevap vermiyor öyle kalıyor yani. Bunun nasıl halledebiliriz?
 


ozakin70

ozakin70

Üye
Sanirim aksanla alakali bisey
 
fk555897

fk555897

Üye
Kelimeleri biraz yavaş ve İngiltere lisanı ile söyle.
 
larten123

larten123

Üye
    Konu Sahibi
hi(hay) diyorum yani bunu mu anlamayacak? Ayrıca ben ingilizce biliyorum dönüp duruyor yavaş söyledim yine aynı nasıl türkçe yapacağız
 

asdf1907

Üye
hi(hay) diyorum yani bunu mu anlamayacak? Ayrıca ben ingilizce biliyorum dönüp duruyor yavaş söyledim yine aynı nasıl türkçe yapacağız

öncelikle siri'nin türkçe dil desteği yok. türkçe yapamazsın yani. ayarlar-genel-siri den ayarlarını bi kontrol et bakalım, sesli geri bildirimin her zaman modunda olsun.
 
MaxiHan

MaxiHan

Üye
Hayır Türkçe yapabilirsin insanları yanlış yonlendirmeyin internette nasil yapildigi ile ilgili bilgiler var videosu dahi var
 
larten123

larten123

Üye
    Konu Sahibi
youtubeda buldum ama yükleyen arkadaş artık yapmayın yaparsanız restore yapmanız gerekir falan yazmış. Youtubeda bir sürü türkçe konuşan siri var birisi de yardım etsin :s
 
serihan

serihan

Üye
Onlar kandırmaca mutlaka bir kusuru çıkıyor biliyorum. Arkadaşım Serdar da da var
 

nokiae6

Üye
Resmi olarak siri'nin türkçesi yok. Telefonu restore ederek denemeni tavsiye ederim. Büyük ihtimal ingilizcen kısıtlı derece de ve aksansın o yüzden abd ingilizcesi seç.
 
ozakin70

ozakin70

Üye
İos 6 ydi sanirim tr f klavye cikardilar ios 7 de ben turkce siri bekliyorum acikcasi
 

kaangul

Üye
Siriyi kullanmak için bildigim kadarıyla internet bağlantısı gerekiyor.O yüzden bazı sorularına cevap verememiş olabilir.
 
larten123

larten123

Üye
    Konu Sahibi
Resmi olarak siri'nin türkçesi yok. Telefonu restore ederek denemeni tavsiye ederim. Büyük ihtimal ingilizcen kısıtlı derece de ve aksansın o yüzden abd ingilizcesi seç.

saçmalamayın ingilizcem çok iyi bazı videolar izledim mesela anlamayınca sorry I don't get that falan diyor bunda sadece dönüyor dönüyor hiç tepki vermiyor
 

asdf1907

Üye
Hayır Türkçe yapabilirsin insanları yanlış yonlendirmeyin internette nasil yapildigi ile ilgili bilgiler var videosu dahi var

Ben resmi olarak konuşuyorum, yanlış yönlendirmiyorum.
 


Üst Alt