sim kartı kaydı yapılamadı!..

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Larismus

Larismus

Üye
    Konu Sahibi
sim kartı kaydı yapılamadı!..
elimde nokia 6500classic var. isviçreden gelme. ama pasaport kaydı yapıldığı söylendi. fakat sim kartını görmesine rağmen telefon çekmiyor arama yapmıyor vs.
simdeki isimler falan gözüküyor.tcell menu geliyor. birçok hatta denedim yine aynı. ne yapmam gerekiyor? eğer açtırılacaksa herhangi bir telefoncuda açtırabilir miyim? yardım..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Cevap
5
Görüntüleme
2K
DarkredBlue61
turan3068
Cevap
0
Görüntüleme
1K
turan3068


Üst Alt