Larismus
Üye
sim kartı kaydı yapılamadı!..
elimde nokia 6500classic var. isviçreden gelme. ama pasaport kaydı yapıldığı söylendi. fakat sim kartını görmesine rağmen telefon çekmiyor arama yapmıyor vs.
simdeki isimler falan gözüküyor.tcell menu geliyor. birçok hatta denedim yine aynı. ne yapmam gerekiyor? eğer açtırılacaksa herhangi bir telefoncuda açtırabilir miyim? yardım..
simdeki isimler falan gözüküyor.tcell menu geliyor. birçok hatta denedim yine aynı. ne yapmam gerekiyor? eğer açtırılacaksa herhangi bir telefoncuda açtırabilir miyim? yardım..
