Hmm , bakalım elimizden cıkaralımda gerekirse 1 ay telsiz gezer 100 tl atar köşeye alırız bi wonder :D en kötü wonder al dedim :evet: bu wonder al demek anlamına gelmez :oke: git ace 2 falan al :ehe