Şikâyet Sistemi Özet Kullanma Klavuzu

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
haltie

haltie

Üye
o sözde birine gitmiş gibi laf onu merak ettim sıkıntı yok yani:oke:
 


LAZOFLU

LAZOFLU

Emekli Yönetici
:oke:
 
Reşwan

Reşwan

Emekli Yönetici
Okundu anlaşıldı.
 
EroL

EroL

Emekli Yönetici
Arkadaşlar bu konuyu tekrar okumanızı rica ediyorum.
 
  • Beğen
Tepkiler: 'Şeref' ve Praetor
tragedie

tragedie

Emekli Yönetici
Erol sen İste Kellemi Kesiyim
 
EroL

EroL

Emekli Yönetici
Levent okudu. Yıldızlı 5 verdim sana :D
 
  • Beğen
Tepkiler: tragedie

'Şeref'

Emekli Yönetici
Tekrardan okuduk.. sözlü için hazırım. :eller:
 
  • Beğen
Tepkiler: tragedie
Tuba

Tuba

Üye
Konuyu okudum :) iki şikayet var açık bıraktım :D
 
  • Beğen
Tepkiler: EroL
Reşwan

Reşwan

Emekli Yönetici
Merhaba arkadaşlar.
Göze çarpan bir iki şikayet ve moderator arkadaşlarmızın şikayetler konusundaki eylemini fark ettiğim için bu konuyu tekrar gündeme getirmek istedim.
Hepimizinde bildiği gibi "bir moderator diğer moderatorun eylemine müdahele edemez" (http://www.maxicep.com/genel-yoneti...eylemine-mudahale-edemez-40-baski-355217.html )
Bu kuralların getirisi; yönetimin daha düzenli olmasını sağlamak, üyeler arasında polemik yaratıp sıkıntıya yol açmasını önlemek ve yöneticilerin de bir biriyle tartışmamasını engellemek için- ( biz ) yöneticiler için şart koşulmuş bir kuraldır ve bu kural ihlali sonucu, zaman zaman bi takım sorunlar yaşadığımız olmuştur.
Bu olayları yaşamamak için tekrar hatırlatma gereği duydum ve umarım aynı sorunları yaşamayız.
Praetor Adminimizin de dediği gibi;
Moderatör şikâyetlerine adminler bakar.
Admin şikâyetlerine Ozan bakar.
Ozan şikâyetine de Google adsense ya da yurdum mahkemeleri bakar.

Lütfen dikkatli olalım.
Buna ek olarak; Co- Admin şikayetine de yine admin'ler bakar.
Her yönetici arkadaşın kendine göre görüşleri, bilgisi, tecrübesi, doğru kararları vardır fakat biz.. ne kadar iyi bilirsek bilelim bir üst yönetici için yapılmış şikayete bakmamalıyız zira bu şikayet eden üyenin aklında ? soru işaretleri oluşturur, yönetim işleyişi böyle değildi ne zamandan beri moderator adminin işlerine karışıyor düşüncesi oluşuyor ve admini tınlamamaya başlıyorlar.
Yönetici arkadaşların şikayetlere bakmasında sakınca göremediğimiz durumlarda oluyor bazen bunlardan örnek verecek olursak.
) Şehriyar'ın açmış olduğu bir konuda link ölmüş ve şikayet edilmiştir ilgilenir ve şikayete (yönetici arkadaşa bilgi verilecektir) denir ve kapatılır.
) Çok aciliyet gerektiren bir durum oluşmuşsa; şikayet edilmişte olabilir, gezinirken denk gelmişde olabilir, yönetici arkadaşınızın yanlışlıkla yaptığı insanlık hali kendiside fark etmemiştir paylaştığı dosya yanlıştır verdiği bilgi yanlıştır müdahele edebiliriz ve bildiririz.
Moderator olduğum dönemlerde yönetici arkadaşlardan bir ikisi illegal paylaşımda bulunmuşlardı ve sormadan kaldırdım zira bunun yasal olmadığını biliyorum ve bunu kendisine söylemeden kaldırır ve haberdar ederim kendisine.
Örnk:Sony Ericsson P800 P900 P910i Serisi Format ' için yapılan bir şikayette şikayet sebebi olarak.. ( Bu telefonları kullanan kalmadı artık konu silinebilir ) diye şikayet edilmişse şikayete açıklamamı yapar kapatırım. Konu açık kalabilir, kapatılması gerekmez ve silinmeside gerekmez bunun doğru bir karar olduğunu bilirim, şikayeti açık bıraksam bile ozan'ın gelmesi ve kendisi hakkında yapılan şikayete bakması ne zaman olur acaba? onun için bu şikayeti illaki ozan'ın ilgilenmesi onun panele yazması gerekmiyor.
Birde kapatmamamız gereken şikayetler vardır.
) Konuyu kapatan bir yöneticimiz >> Co- Admin & Admin veya moderator << eleştirisini açıklamasını yapmış ve uygun gördüğü işlemi gerçekleştirmiş, bunun yanlış olduğunu düşünen bir üye şikayet ediyor ve o şikayete "şikayet sistemi kullanımına göre kimin bakması gerekiyorsa sıralamaya yane kurallarımıza göre o yöneticimizin bakması gerekmektedir.

Son olarak
Moderatör şikâyetlerine adminler bakar.
Co-Admin şik
âyetlerine yine adminler bakar.
Admin şikâyetlerine Ozan bakar.
Ozan şikâyetine de Google adsense ya da yurdum mahkemeleri baka
r. Yukarda belirttiğim gibi basit bir şikayeti tabikide yurdum mahkemesi bakmaz. Şikayetin durumuna bakarak ne yapılması gerekiyorsa bu kararı verebilecek tecrübeye ve bilgiye sahip olduğumuzu düşünüyorum.
Ozan'ın yokluğunda sitede şuan en üst yetkili olarak gördüğüm Admin; tecrübesi, bilgisi, hukuki açıdan katkıları olan Praetor ata'dır ve benim için yapılan şikayetlerde ilgilenebilecek olan Praetor'dür.

Bu açıklamalar doğrultusunda hareket edersek seviniriz arkadaşlar ve böyle olmasını bu konuda dikkatli olmamızı rica ediyorum.
 
  • Beğen
Tepkiler: Praetor ve Tuba
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt