Şikayet! Bozuk telefonu iade almıyorlar.

sedat5453

Üye
    Konu Sahibi
İnternetten iki hafta önce Discovery telefon aldım. 5 tane farklı operatörlerden sim kart denememe rağmen. Hiçbirinden şebeke çekmedi. Sakarya da şehre yakın oturmama rağmen. Aynı gün geri iade yaptım. Telefona kurulum yaptığım için. Kabul edilmediği söylendi.

İlgili site hakkında şikayet var üzerinden konu açınca ikinci gönderdiği mesaj. Telefon ile aradım iade talebiniz reddedildi, telefon size geri gönderilecek diyor. Telefonda kurulum yaptığım için iade kabul edilmemiş.

Cevap: Değerli Müşterimiz,
Şikayetvar.com üzerinden iletmiş olduğunuz talebiniz üzerine size ulaşmaktayız.
Kurulumu yapılmış ya da kullanılmış telefon ürünlerinin iade işlemi, yetkili servis raporu doğrultusunda gerçekleştirilebilmektedir. Ürününüzün kullanılmış/kurulumu yapılmış olmasından dolayı, ürün iadesi servis iade raporu ile birlikte sağlanabilmektedir.

Sitemiz üzerinde iade koşulları yer almaktadır. İade koşullarını kontrol edebilirsiniz.

68554978 numaralı siparişiniz de bulunan General Mobile Discovery 16 GB ürünün servis işlemleri için, ürünün garanti belgesinde yer alan teknik servis ile irtibata geçmenizi rica ederiz. Yetkili servis kontrolleri neticesinde tarafınıza iade raporu verilmesi durumunda, işlemlerinizin tamamlanması için bizlere çağrı merkezimiz ya da web kanalımız üzerinden bilgi verebilirsiniz.

Firmamıza göstermiş olduğunuz anlayış için teşekkür ederiz.

“Talebinizin çözüm sürecinin daha hızlı ilerleyebilmesi için, konu ile ilgili her türlü bilgi ve taleplerinizi üyelik sayfanızda yer alan “Hesabım - Mesajlarım - Müşteri Hizmetleri Mesajları” sayfası üzerinden iletebilirsiniz.”

Saygılarımızla.
Neymiş kurulum yaptım diye telefonu iade almıyor. Resmen şebekesi çekmeyen telefonu bana bırakmaya çalışıyorlar. Ve bana dedikleri garantiye gönder. Böyle bir şey var mı ya! Kullanmadığım telefonu kullanmadan garantiye gönder diyorlar. Nasıl pişmanım bu siteden aldığıma. Birde kolay iade demiyorlar mı. Bana şimdi telefonu gönderecekler, aynen yine iade yapacağım. Olmazsa tüketici mahkemesine hakkımı sonuna kadar arayacağım.
 
Yönetici tarafından düzenlendi:
SoulsEagle

SoulsEagle

Üye
tüketici mahkemesine gitmenizi öneririm ama sözleşmenizde kurulumu yapılmış cihaz geri alınmaz diye bir madde varsa boşa vakit kaybetmiş olursunuz. o site de birsürü farklı satıcı var size böylesi denk gelmiş geçmiş olsun umarım birdaha böyle şeyler yaşamazsınız
 
Son düzenleme:

osicik

Üye
Burdaki soruna garanti bakar diye tahmin ediyorum ama yeni alınmış telefonuda kimse garantiye göndermek istemez
Teknoloji birazda şans işi...
 
  • Beğen
Tepkiler: CaptainPrice.
maxirabit

maxirabit

Üye
Ürünün fatura tarihinden itibaren 15 gün süresi vardır, bu sürede koşulsuz iade edip parayı geri alabilirsiniz, firmanın kuralları değil bu, yasal kural böyle
 

sedat5453

Üye
    Konu Sahibi
Ürünün fatura tarihinden itibaren 15 gün süresi vardır, bu sürede koşulsuz iade edip parayı geri alabilirsiniz, firmanın kuralları değil bu, yasal kural böyle
Bende öyle biliyorum. Ama 14 gün içinde geri iade yaptığım halde iadeyi kabul etmiyor. Sim kart taktığın için garantiye gönder diyor.
 
Yönetici tarafından düzenlendi:
TheNightMare.

TheNightMare.

Moderator
Telefon kullanıldığı için haliyle kabul etmiyorlar. Kolay iade sadece kullanılmamış ürünler icin geçerli sanıyorum. bu durumda GM Telpa yetkili servisi'ne göndermeniz en doğrusu olacaktir...
Zaten sorunun o kadar da büyük bir şey olacağını sanmıyorum 1-2 gün içinde cihazın onarımını gerçekleştirip tarafınıza geri gönderilir diye düşünüyorum...

GM 5 Plus d ile uygulamasından gönderildi.
 
Emrgncy

Emrgncy

Üye
eğer 14 gün geçmemişse en yakın tüketici hakem heyetine başvurup bir cayma dilekçesini firma adresine iadeli taahhütlü gönderin. ellerine ulaştıktan sonra 15 gün içerisinde paranızı iade etmeleri gerekiyor. hatta ürünü firmanın aldırması gerekiyor.
 

sedat5453

Üye
    Konu Sahibi
eğer 14 gün geçmemişse en yakın tüketici hakem heyetine başvurup bir cayma dilekçesini firma adresine iadeli taahhütlü gönderin. ellerine ulaştıktan sonra 15 gün içerisinde paranızı iade etmeleri gerekiyor. hatta ürünü firmanın aldırması gerekiyor.
Sitenin oyalama taktiğiyle 14 gün geçti haliyle [emoji4] ama 14 gün geçmeden geri iade yaptım. Kargo bilgileri mevcut.
 
Yönetici tarafından düzenlendi:

sedat5453

Üye
    Konu Sahibi
Telefon kullanıldığı için haliyle kabul etmiyorlar. Kolay iade sadece kullanılmamış ürünler icin geçerli sanıyorum. bu durumda GM Telpa yetkili servisi'ne göndermeniz en doğrusu olacaktir...
Zaten sorunun o kadar da büyük bir şey olacağını sanmıyorum 1-2 gün içinde cihazın onarımını gerçekleştirip tarafınıza geri gönderilir diye düşünüyorum...

GM 5 Plus d ile uygulamasından gönderildi.
Sim kart takınca kullanılmış mı oluyor. Kullanmadığım telefonu garantiye göndermek bana haksızlık değilmi? Nerde adalet? [emoji4]
Bozuk telefon gönder. Alıcıdan biz sattık gerisine karışmayız gibisinden garantiye gönder diyorlar. Yok öyle Dünya.
 
  • Beğen
Tepkiler: CaptainPrice.
maxirabit

maxirabit

Üye
Bende öyle biliyorum. Ama 14 gün içinde geri iade yaptığım halde iadeyi kabul etmiyor. Sim kart taktığın için garantiye gönder diyor.
Onları dinlemenize gerek yok ki ama sizde ucu ucuna beklememeniz gerekli, yasal süreç 15 gün, 14. Gün iade etmişsiniz istedikleri kadar oyalasınlar siz aynı gün içinde bile iade edebilirdiniz. Bende aldığım üründe sorun çıkmıştı 3 gün içinde geri vermiştim 3 gün olduğundan ilk kabul etmeyiz falan demişlerdi, teknosadan almıştım ama bir iki sert çıkıştım ücret iadesi yapmışlardı
 
Yönetici tarafından düzenlendi:
  • Beğen
Tepkiler: sedat5453
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
Cayma Hakkı;
4. Satın alınan ürünlerin "Cayma Hakkı" dahilinde iade alınabilmesi için satın alınan ürünün orijinal kutusunda ve içerisinde bulunan ambalajlara zarar verilmemiş olması, faturasının ve tüm tamamlayıcı aksesuarlarının ürün ile birlikte hasarsız ve eksiksiz gönderilmesi gerekmektedir. Gönderilmemesi halinde iade talebi reddedilecektir.
 
  • Beğen
Tepkiler: sedat5453

sedat5453

Üye
    Konu Sahibi
Oturduğum şehirde Telpa servisi vardı. Getirdim 40 dk da düzelttiler. İade yapmaktan vazgeçtim. Neyse buna da şükür. Aslında ben haklıyım ama işte, böyle büyük firmalar ile uğraşacak zaman ve maddiyat lazım. Bu gibi sitelerin vurdum duymaz tavrı bana ders oldu.
 
  • Beğen
Tepkiler: OttomaN TigeR

sedat5453

Üye
    Konu Sahibi
Onları dinlemenize gerek yok ki ama sizde ucu ucuna beklememeniz gerekli, yasal süreç 15 gün, 14. Gün iade etmişsiniz istedikleri kadar oyalasınlar siz aynı gün içinde bile iade edebilirdiniz. Bende aldığım üründe sorun çıkmıştı 3 gün içinde geri vermiştim 3 gün olduğundan ilk kabul etmeyiz falan demişlerdi, teknosadan almıştım ama bir iki sert çıkıştım ücret iadesi yapmışlardı
Hocam telefonda demediğim kalmadı. [emoji4] Ama müşteri hizmetleri temsilcisi papağan gibi hayır ürünü size geri göndereceğiz dedi başka birşey demedi. [emoji1]
 
maxirabit

maxirabit

Üye
Hocam telefonda demediğim kalmadı. [emoji4] Ama müşteri hizmetleri temsilcisi papağan gibi hayır ürünü size geri göndereceğiz dedi başka birşey demedi. [emoji1]
Boşuna onları telefonun ucuna koymuyorlar zaten bu yüzden yaparlar :D
 




MaxiCep.com internet sitesi 5651 Sayılı Kanun’un 2. maddesinin 1. fıkrasının m) bendi ile aynı kanunun 5. maddesi kapsamında BTK kurumu tarafından onaylı Yer Sağlayıcı olarak faaliyet göstermektedir. İçerikler, ön onay olmaksızın tamamen kullanıcılar tarafından oluşturulmaktadır.

MaxiCep.com; Yer sağlayıcı olarak, kullanıcılar tarafından oluşturulan içeriği ya da hukuka aykırı paylaşımı kontrol etmekle ya da araştırmakla yükümlü değildir.

MaxiCep.com’un yer sağladığı içeriğin 5651 Sayılı Kanun’un 8 ila 9. maddelerine aykırı şekilde; kişilik haklarınızı ihlal ettiğini ya da hukuka aykırı olduğunu düşünüyorsanız Buradan yada [email protected] mail adresine e-mail göndererek iletişime geçerek bildirebilirsiniz.

Bildirimleriniz dikkatle ve özenle incelenmekte olup kişilik haklarınızın ihlali ya da hukuka aykırılığın tespiti halinde mevzuat kapsamında en kısa sürede işlem yaparak bilgi vereceğiz.
Üst Alt