avcitalip
Üye
SIII'ümü kayıt ettiremedik (PASAPORT)
arkadaşlar geçen hafta Almanya'dan getirttiğim s3'ün pasaport kaydını yaptıracağımızda önce vergi dairesine gidip 100 TL harç parası yatırmamız gerektiğini biliyordum ve salı günü saat 16:14 'de vergi dairesine giriş yaptık telefonumuzu kayıt ettireceğimizi ve 100 TL harç parasınu yatırmak istediğimizi söyledik adam üst katta yatırılıyor dedi ve çıktık önümüzde 1-2 kişi vardı ve sıra bize geldiğinde saat 16:26 idi ve memura dedik memur TC kimlik numarasını istedi ve bizde söyledik ardından sistemlerinin TC kimlik numarasını bulamadığını ve aşağı kattaki memurlara'da sorgulatmamızı rica etti bizde indik ve alt kattaki memur TC kimlik numarasından pasaport sahibini hemen buldu bir daha denesinler dedi ve yukarı çıktık gişedeki memura durumu anlattık memur tekrar kontrol etti ve tekrar bulamadığını söyledi valilikten sorgulatmamızı rica etti vergi dairesinden çıkıp hemen valiliğe geçtik valilikteki memurlar sistemimiz yok şuanda bakamıyoruz dediler bekleyin belki gelir bakarız dediler bizde tahminen ne zaman gelir dedik bilemiyeceğiz her an gelebilir belkide hiç gelmez dediler bizde tamam yarın geliriz dedik ve valilikten ayrıldık ertesi gün pasaport sahibini aradım ve bugün önemli bir işim var yarın yapsak olurmu dedi bende tamam dedim bu gün daha pasaport sahibini aramadım 11:00'da arıyıp bugün gelip gelemiyeceğini öğreneceğim ona göre durum netleşecek sizce neden böyle bir sorun yaşamış olabiliriz ? birde işin komik tarafı cihazın kapatılacağına dair mesaj geldi 04/09/2012'de kayıt ettirilmediği için kapatılacağı yazıyordu ama cihazım şuanda şebekeden sinyal alıyor ve telefonumu normal şekilde kullanabiliyorum 
sizce bu sorunun nedeni nedir ne yapmamız gerekir ? bu gün bir daha gideceğiz bir bakacağız ona göre sizleri bilgilendiririm
- - - Eklendi - - -
şom ağızlılık yaptım herhalde telefonum kapandı


sizce bu sorunun nedeni nedir ne yapmamız gerekir ? bu gün bir daha gideceğiz bir bakacağız ona göre sizleri bilgilendiririm

- - - Eklendi - - -
şom ağızlılık yaptım herhalde telefonum kapandı








