SIII'ümü kayıt ettiremedik (PASAPORT)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
avcitalip

avcitalip

Üye
    Konu Sahibi
SIII'ümü kayıt ettiremedik (PASAPORT)
arkadaşlar geçen hafta Almanya'dan getirttiğim s3'ün pasaport kaydını yaptıracağımızda önce vergi dairesine gidip 100 TL harç parası yatırmamız gerektiğini biliyordum ve salı günü saat 16:14 'de vergi dairesine giriş yaptık telefonumuzu kayıt ettireceğimizi ve 100 TL harç parasınu yatırmak istediğimizi söyledik adam üst katta yatırılıyor dedi ve çıktık önümüzde 1-2 kişi vardı ve sıra bize geldiğinde saat 16:26 idi ve memura dedik memur TC kimlik numarasını istedi ve bizde söyledik ardından sistemlerinin TC kimlik numarasını bulamadığını ve aşağı kattaki memurlara'da sorgulatmamızı rica etti bizde indik ve alt kattaki memur TC kimlik numarasından pasaport sahibini hemen buldu bir daha denesinler dedi ve yukarı çıktık gişedeki memura durumu anlattık memur tekrar kontrol etti ve tekrar bulamadığını söyledi valilikten sorgulatmamızı rica etti vergi dairesinden çıkıp hemen valiliğe geçtik valilikteki memurlar sistemimiz yok şuanda bakamıyoruz dediler bekleyin belki gelir bakarız dediler bizde tahminen ne zaman gelir dedik bilemiyeceğiz her an gelebilir belkide hiç gelmez dediler bizde tamam yarın geliriz dedik ve valilikten ayrıldık ertesi gün pasaport sahibini aradım ve bugün önemli bir işim var yarın yapsak olurmu dedi bende tamam dedim bu gün daha pasaport sahibini aramadım 11:00'da arıyıp bugün gelip gelemiyeceğini öğreneceğim ona göre durum netleşecek sizce neden böyle bir sorun yaşamış olabiliriz ? birde işin komik tarafı cihazın kapatılacağına dair mesaj geldi 04/09/2012'de kayıt ettirilmediği için kapatılacağı yazıyordu ama cihazım şuanda şebekeden sinyal alıyor ve telefonumu normal şekilde kullanabiliyorum :naughty:

sizce bu sorunun nedeni nedir ne yapmamız gerekir ? bu gün bir daha gideceğiz bir bakacağız ona göre sizleri bilgilendiririm :oke:


- - - Eklendi - - -

şom ağızlılık yaptım herhalde telefonum kapandı :( :ağlarım: :ehe
 


MasteLaa

MasteLaa

Üye
TC numarası da mı kaçak Talip :ehe Dert etme düzelir :D
 
Uruloki

Uruloki

Üye
Merak etme açılabilir zaten WiFi la takilabilirsin bu arada ;)
 
night_jack

night_jack

Üye
Mesaj geldikten sonra 1-3 gün arasında değişiyor kapanması zaten olmuş:)
 
avcitalip

avcitalip

Üye
    Konu Sahibi
Mesaj geldikten sonra 1-3 gün arasında değişiyor kapanması zaten olmuş:)

kaç günde açılır sizce ? yanımda bir s3 birde 5210 taşıyorum eminim ki gören millet küfür ediyordur adama bak bir elinde 5210 diğer elinde s3 diye :ehe
 
15097

15097

Üye
night_jack

night_jack

Üye


kaç günde açılır sizce ? yanımda bir s3 birde 5210 taşıyorum eminim ki gören millet küfür ediyordur adama bak bir elinde 5210 diğer elinde s3 diye :ehe
Dedikleri gibi işlemlerin sürecine bağlı keşke kapanmadan önce yapsaymışsınız:)
 
avcitalip

avcitalip

Üye
    Konu Sahibi
Dedikleri gibi işlemlerin sürecine bağlı keşke kapanmadan önce yapsaymışsınız:)

adam bulamadık ya :ağlarım: bir hafta sonra kapandı yahu saçmalık aslında 1 ay süre veriyorsun 1.haftada cihazı kapatıyorsun:off:
 
codblackops2

codblackops2

Üye
s3üm olsunda kapalı olsun :hmmm
 
night_jack

night_jack

Üye


adam bulamadık ya :ağlarım: bir hafta sonra kapandı yahu saçmalık aslında 1 ay süre veriyorsun 1.haftada cihazı kapatıyorsun:off:
Kardeşim keşke alırken ilk günlerden halletseydin daha iyi olurdu öylikle verimli kullanırdın:/
Bu arada özür dilerim hasta olduğum için geç cevap verebildim çünkü şu anda bel ağrısı beni benden aldı:(
 
avcitalip

avcitalip

Üye
    Konu Sahibi
Kardeşim keşke alırken ilk günlerden halletseydin daha iyi olurdu öylikle verimli kullanırdın:/
Bu arada özür dilerim hasta olduğum için geç cevap verebildim çünkü şu anda bel ağrısı beni benden aldı:(

geçmiş olsun hava bu aralar esiyor zaten bende grip(garip :ehe) oldum,ilk günlerde acele etme ayarlıyacaz dediler anca ayarladılar işte babamlar,ilk gittiğimiz adam kayış attı yarın başka birisi ile gidecez inşallah :)


- - - Eklendi - - -


birde oyuna geri dönemiyorum oyun kapanıyor tam uyuz oluyorum yahu :off:


- - - Eklendi - - -

yanımda durupta bilerek çağrı atanlar var :ehe


- - - Eklendi - - -


Do not disturb -_-

aynen
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
Kapanan cihazlar kayittan sonra maksimum 4 is gunu icinde acilir.
 
avcitalip

avcitalip

Üye
    Konu Sahibi
Kapanan cihazlar kayittan sonra maksimum 4 is gunu icinde acilir.

Yaklaşık yarım saat önce telefonumu kayıt ettirdik 48 saat icinde acilir dediler, tapatalk'tan yazdığım için konuyu şikayet edemiyorum siz edip kilitlettirirseniz sevinirim :oke: konu çözüme kavuşmuştur...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt