Sıfır SGH-i900 Omnia 16 GB

Sponsorlu Bağlantılar

Bu telefon;


  • Kullanılan toplam oy
    13
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

RacheWorm

Üye
    Konu Sahibi
Sıfır SGH-i900 Omnia 16 GB
Arkadaşlar ben telefonlarla çok uğraşırım geçen sefer telefonun ana kartını yakmıştım 0 telefon geldi
Bu seferde board'unu yakmışım yine 0 telefon geldi. Ben bu telefonu tüm aksesuarlarıyla satmak istiyorum
Yanlış anlamayın öss'ye gireceğim kurcala kurcala bitmeyen bir telefon (Bide yazılıma daldınızmı:))
Batarya+Telefon sıfır jelatinli hiç açılmamış.

Orjinal kutusu değişim faturası,kullanma klavuzu fln filan
Tv çıkış kablosu(Tvye takıp filim izleyebilir(Divx, mpeg, Avi vb hepsini ve alt yazıyı destekler)
İnternette dolaşabilirsiniz
(Laptoplardaki touchpad üzerinde var ...))
Data kablosu, Şarj aleti, Orjinal jakı ve kullanmadığım kulaklığı(Hiç güzel değil;Kalın birşey), Kalemi
En son güncel harita yüklü igo amigo içeren hafıza kartı (sesli yol tarifli) yanında gelecektir

Orjinalinde Windows
Mobile 6.1 yüklüdür bunu enkullanışlı haline yani 6.5.3'e yükseltip en iyi ayarları yapılandırıp yollayabilirim...
Telefonun yavaşlaması donması klavye sorunları Rom denilen sürümlerden kaynaklanmaktadır
Bu sürümü baya bi kullandım sorun yok denecek kadar az(dokunmatik vs. mükemmel(iphone kadar olmasada))
Satıldıktan sonra kendi sitem üzerinden teknik destekte verilecektir.

Telefon 16 GB'tır, + 1 GB Hafıza kartıda içindedir.
İstediğim fiyat;900 TL 'dir.
 


nokio_6233

nokio_6233

Üye
birazcık pahalı değilmi fiyatı? :hmmm sahibinden.com'da ki sitede adamlar 1000 tl'ye sıfır samsung i8910 satıyorlar
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt