Siemens Fw 16

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

madmann

Üye
    Konu Sahibi
Siemens Fw 16
ya bunu nereden indire bilirim bi link vardı o bozuk
bide bana ekran fotosunu çekip göndere bilecek arkadaş varmı
bu arada sis li themeler çalışıyormu

nasıl kurucam bide yardımcı olusanız
 
Galiba SX1 İçin Arıoyorsun Bu DAHA CA Çıkmadı Ama Üstüne YAZILMIŞ Şekli Var Sis Temalar Dahaca Yüklenmiyor Ama Gerçek FW16 Çıkarsa Yüklenceği Söyleniyor
 

madmann

Üye
    Konu Sahibi
ewt ya başlığada yaszmayı unutmuşm nyse de nerden bulabilirim ben bunu
 
fw16 daha cıkmadı fw15 üzerine yazılmıs olanlar var arat..
 

madmann

Üye
    Konu Sahibi
o link çalışmıyor ya
 

madmann

Üye
    Konu Sahibi
yardım yaa
 
fw olayını nasıl buluyoruz *06# yapınca öyle bir şey yazmıyor nerden bilecez kaç fw olduğunu
 
<div class='quotetop'>(infazcı &#064; Feb 5 2006, 11&#58;27 PM) [post=272817]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
fw olayını nasıl buluyoruz *06# yapınca öyle bir şey yazmıyor nerden bilecez kaç fw olduğunu
[/b][/quote]


telefeonda *#0000# yazarsan görürlür. Bu kod bütün symbianlarda (s40 s60 s80)sabittir.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...