arkadasim emegine saglik. oyle guzel anlatmisin ki telefonu ve bilgisayari ilk defa eline alan bile rahatlikla dediklerini yapar. bada 2 beta yi yukledim ara yuzu cok hos olmus gercekten ve bende hic problem yapmadi diyebilirim hizida gayet iyi yanliz kamera goruntu kalitesi inanilmaz kotu. 1.2 surumunu tekrar yuklemeyi dusunuyorum ama yardimina ihtiyacim var. 1.2 surumunun linkini verebilirmisin. tesekkurler.
arkadaşlar bi ara bana bada developer dan bi mail gelmişti ve bada 2,0 için kayıt olmamı işstemişti ve kaydoldum..şimdi ise bana bada sdk diye 3 dosya yolladı..bunlar bada 2.0 ın betasımı aceba ***
orjinal rom a donmek yardimci olurmu ???kardes soyledigin gibi 1.2 surumunu yukledim ama telefon surekli restart atiyor. tavsiye edebilecegin bisey varmi??
kardes soyledigin gibi 1.2 surumunu yukledim ama telefon surekli restart atiyor. Tavsiye edebilecegin bisey varmi??
[sıze=1]----------eklendi @ 02:04:00 ---------- yazıldı @ 01:21:07 ----------[/sıze]
orjinal rom a donmek yardimci olurmu ???
hard format atamiyorum cunku telefon tam acilmadan restart a geciyor (samsung wave, bada yazilari cikiyor sonra sim kart isareti gorunup kapaniyor ve hemen tekrarliyor siralamayi. pili cikarmadan durmuyor)zaten bu yaptıgın yöntem orginal roma dönüş neden reset atıyor bilmiyorum ama yanlış yaptıgın birşey var telefonla fazla uğraşma eger eger 1.2 ye getirdiysen ve o halde acılıp sonra bir müddet sonra reset atıyorsa telefonu servise ver garanti dışı olmaz merak etme arıza kaydı olarak da reset atıyor de ama vermeden önce mutlaka telefona hard format at öyle ver merak etme 4 gün içinde yapar verirler dediklerimi unutma hard format at öyle ver fabrika ayarları degil hard formad ve ayrıca 1.2 halinde bırak teli fazla kurcalama brick olacak yoksa
hard format atamiyorum cunku telefon tam acilmadan restart a geciyor (samsung wave, bada yazilari cikiyor sonra sim kart isareti gorunup kapaniyor ve hemen tekrarliyor siralamayi. Pili cikarmadan durmuyor)
(skaptan kardeşimize emeğinden ötürü gerçekten çok teşekkür ediyoruz...
----------Eklendi @ 23:56:50 ---------- Yazıldı @ 23:44:49 ----------
yapılan bu bada 2.0 yüklemesinin sonrasında telefon aşırı ısınırsa kendiliğinden reset atabiliyomu?
çünkü bi kaç yorum okumuştum yüklemeden sonra bazılarının işlemcileri aşırı ısınmadan dolayı yanmış?
inş bizdede böyle bişey olmaz(
((yaa çok önemli bi soru soracağım...her yapılan yeni firmware için ayrı bi driver mı tanıtmamız gerekli??
mesela şöyle sorayım ben bada 2.0 için bi driver tanıttım sonra kurdum oldu..ama şimdi tekrar bada 1.2 yi kurmak için firmwire dosyası indirdim içinde sadece firmware dosyaları var driver dosyası yok... bende direk yüklemeye kalktım ama olmadı ****** port hatası verdi((
tesekkurler arkadaşım emeğine saglık yaknız benim durduk yere internetim gidiyor bulamadım nerden gittiğini lütfen yardım
bu sefer gerçekten hapı yuttum heralde soğuk soğuk terlemeye başladım((telefonumu görmüyo bile bilgisayar...****** port sıkıntısı yaşıyorum acil yardım lütfeeeeeeeeeeennn!!!!1
Arkadaşlar 3 cihaza da bada 2.0 Agustos son sürüm attım hepside bir müddet sonra çöktü bir tanesini zorlaada olsa eski 1.2 sürümüne geri döndürebildim. Bir tanesini servise gönderdim yapamadılar hala beklemedeyim. Son cihazda suan elimde anlamadığım şey forumlarda nerdeyse kimse kurulumdan sonra rahatsızlık yasadığını belirtmemiş??? Ayrıca Temmuz ve arada ki sürümleride denedim ama yemedi. Cihaz yiyor fakat kullanım esnasında mavi ekran geliyor sürekli ve bir müddet sonra cihaz kapanıp acılırken de upload pc data moduna geciyor otomatik olarak. Suan iki cihazım sustu download mod a dahi gelemiyorum. Eğer hiç tepki vermeyen bir cihazı download moduna nasıl alabileceğimizi bilen biri varsa lütfen yazsın. En azından samsungun yetkili servisinde calısan biri varsa bu konuda bizi aydınlatsın ama lütfen lehimci değil ciddi anlamda yazılımcı arkadaşlardan cevap bekliyorum...
