Sıcak sıcak s8500 bada 2 buyrun arkadaşlar

Sponsorlu Bağlantılar

TozteL

Üye
arkadaşlar bi ara bana bada developer dan bi mail gelmişti ve bada 2,0 için kayıt olmamı işstemişti ve kaydoldum..şimdi ise bana bada sdk diye 3 dosya yolladı..bunlar bada 2.0 ın betasımı aceba ***
 


MEYANI

Üye
arkadasim emegine saglik. oyle guzel anlatmisin ki telefonu ve bilgisayari ilk defa eline alan bile rahatlikla dediklerini yapar. bada 2 beta yi yukledim ara yuzu cok hos olmus gercekten ve bende hic problem yapmadi diyebilirim hizida gayet iyi yanliz kamera goruntu kalitesi inanilmaz kotu. 1.2 surumunu tekrar yuklemeyi dusunuyorum ama yardimina ihtiyacim var. 1.2 surumunun linkini verebilirmisin. tesekkurler.
 
Skaptan

Skaptan

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
arkadasim emegine saglik. oyle guzel anlatmisin ki telefonu ve bilgisayari ilk defa eline alan bile rahatlikla dediklerini yapar. bada 2 beta yi yukledim ara yuzu cok hos olmus gercekten ve bende hic problem yapmadi diyebilirim hizida gayet iyi yanliz kamera goruntu kalitesi inanilmaz kotu. 1.2 surumunu tekrar yuklemeyi dusunuyorum ama yardimina ihtiyacim var. 1.2 surumunun linkini verebilirmisin. tesekkurler.

EVET KARDEŞİM BENDE AYNEN DÜŞÜNÜYORUM ÖELLİKLE DOKUNMATİK COK HARİKA AMA KAMERA BERBAT AMA TABİ KISITLI KULLANIM BU BADA 1.2 YE DÖNMEN İÇİN İSE YAPMAN GEREKEN SADECE ŞU
kardes öncelikle ful olarak ' yi flashla sonra kiesten güncelleyebilirsin sorunsuz olarak...

YANLIZ BURADA DOSYALARIN İÇİNDE AYIRIM YAMPAN GEREK SANA MULTİ PROGRAMINA HANGİLERİNİ AKTARIP FLAŞLAYACAGINI YAZIYORUM OK

BOOTFILES
amss.bin
apps_compressed.bin
CSC_S8500_Open_Turkey_Common_OJVKA1.csc
FactoryFs_S8500_Open_Turkey_Common.ffs
PFS_S8500_Open_Turkey_Common_JVKC1.pfs
Rsrc2_S8500_Open_Turkey_Common(Low).rc2
Rsrc_S8500_Open_Turkey_Common.rc1
ShpApp.app
ShpApp_HD.app

DOSYANIN İÇİNDEN CIKAN LARDAN SADECE BU YAZDIKLARIMI FLAŞLA SONRA FLAŞLAMA İŞLEMİNİ BADA 2.0.1 NASIL YÜKLEDİYSEN BUNUDA AYNEN YAPACAKSIN VİDEODA MEVCUT ZATEN

RAR ŞİFRESİ YA :
YADA :
samfirmware.com BU OLMASI LAZIM

----------Eklendi @ 10:06:51 ---------- Yazıldı @ 10:04:25 ----------

arkadaşlar bi ara bana bada developer dan bi mail gelmişti ve bada 2,0 için kayıt olmamı işstemişti ve kaydoldum..şimdi ise bana bada sdk diye 3 dosya yolladı..bunlar bada 2.0 ın betasımı aceba ***

bildigim kadarıyla sdk dosyaları developer ın kendi dosyaları yani uygulama geliştirme için olması lazım diye biliyorum yanlışsam düzeltsin bilgisi olan bi arkadaş
 

MEYANI

Üye
kardes soyledigin gibi 1.2 surumunu yukledim ama telefon surekli restart atiyor. tavsiye edebilecegin bisey varmi??

----------Eklendi @ 02:04:00 ---------- Yazıldı @ 01:21:07 ----------

kardes soyledigin gibi 1.2 surumunu yukledim ama telefon surekli restart atiyor. tavsiye edebilecegin bisey varmi??
orjinal rom a donmek yardimci olurmu ???
 

mevlutcan

Üye
Bada 2.0'ı Android'e benzetmişler. Mesaj ya da MSN kullanırken ekranı çevirdiğimizde klavye genişliyor mu? Yoksa Iphone gibi tek tip klavye mi yapmışlar?
 
Skaptan

Skaptan

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
kardes soyledigin gibi 1.2 surumunu yukledim ama telefon surekli restart atiyor. Tavsiye edebilecegin bisey varmi??

[sıze=1]----------eklendi @ 02:04:00 ---------- yazıldı @ 01:21:07 ----------[/sıze]


orjinal rom a donmek yardimci olurmu ???

zaten bu yaptıgın yöntem orginal roma dönüş neden reset atıyor bilmiyorum ama yanlış yaptıgın birşey var telefonla fazla uğraşma eger eger 1.2 ye getirdiysen ve o halde acılıp sonra bir müddet sonra reset atıyorsa telefonu servise ver garanti dışı olmaz merak etme arıza kaydı olarak da reset atıyor de ama vermeden önce mutlaka telefona hard format at öyle ver merak etme 4 gün içinde yapar verirler dediklerimi unutma hard format at öyle ver fabrika ayarları degil hard formad ve ayrıca 1.2 halinde bırak teli fazla kurcalama brick olacak yoksa
 

MEYANI

Üye
zaten bu yaptıgın yöntem orginal roma dönüş neden reset atıyor bilmiyorum ama yanlış yaptıgın birşey var telefonla fazla uğraşma eger eger 1.2 ye getirdiysen ve o halde acılıp sonra bir müddet sonra reset atıyorsa telefonu servise ver garanti dışı olmaz merak etme arıza kaydı olarak da reset atıyor de ama vermeden önce mutlaka telefona hard format at öyle ver merak etme 4 gün içinde yapar verirler dediklerimi unutma hard format at öyle ver fabrika ayarları degil hard formad ve ayrıca 1.2 halinde bırak teli fazla kurcalama brick olacak yoksa
hard format atamiyorum cunku telefon tam acilmadan restart a geciyor (samsung wave, bada yazilari cikiyor sonra sim kart isareti gorunup kapaniyor ve hemen tekrarliyor siralamayi. pili cikarmadan durmuyor)
 
Skaptan

Skaptan

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
hard format atamiyorum cunku telefon tam acilmadan restart a geciyor (samsung wave, bada yazilari cikiyor sonra sim kart isareti gorunup kapaniyor ve hemen tekrarliyor siralamayi. Pili cikarmadan durmuyor)


dostum sen şu flaşlama işlemini tekrar yap bi bi aksilik olmaması gerekiyor kaç kişiye yaptırdım bunu hiç sorun cıkmadı flaşlama yaparken telefon baglantısını kesme hiç taki telefon kendi acılana kadar usb kabloyu hiç cıkarma
 

murat5889

Üye
skaptan kardeşimize emeğinden ötürü gerçekten çok teşekkür ediyoruz...

----------Eklendi @ 23:56:50 ---------- Yazıldı @ 23:44:49 ----------

yapılan bu bada 2.0 yüklemesinin sonrasında telefon aşırı ısınırsa kendiliğinden reset atabiliyomu?
çünkü bi kaç yorum okumuştum yüklemeden sonra bazılarının işlemcileri aşırı ısınmadan dolayı yanmış?
inş bizdede böyle bişey olmaz:((
 

fatih-10

Üye
Beyler Benim 8530 Olmuyomu Şimdi Bunaa :):))
 
Skaptan

Skaptan

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
skaptan kardeşimize emeğinden ötürü gerçekten çok teşekkür ediyoruz...

----------Eklendi @ 23:56:50 ---------- Yazıldı @ 23:44:49 ----------

yapılan bu bada 2.0 yüklemesinin sonrasında telefon aşırı ısınırsa kendiliğinden reset atabiliyomu?
çünkü bi kaç yorum okumuştum yüklemeden sonra bazılarının işlemcileri aşırı ısınmadan dolayı yanmış?
inş bizdede böyle bişey olmaz:((

ısınma mevcut özellikle divix vod filim seyrederken işlemciyi cok zorluyor telefon yanacak kadar isiniyor 1 bucuk saatlk bir filimin sonunda telefonun ısınması gayet normal ama bukadar ısınma cok fazla
 

murat5889

Üye
yaa çok önemli bi soru soracağım...her yapılan yeni firmware için ayrı bi driver mı tanıtmamız gerekli??
mesela şöyle sorayım ben bada 2.0 için bi driver tanıttım sonra kurdum oldu..ama şimdi tekrar bada 1.2 yi kurmak için firmwire dosyası indirdim içinde sadece firmware dosyaları var driver dosyası yok... bende direk yüklemeye kalktım ama olmadı ****** port hatası verdi:(((
 

lider

Üye
tesekkurler arkadaşım emeğine saglık yaknız benim durduk yere internetim gidiyor bulamadım nerden gittiğini lütfen yardım
 

murat5889

Üye
bu sefer gerçekten hapı yuttum heralde soğuk soğuk terlemeye başladım:(((telefonumu görmüyo bile bilgisayar...****** port sıkıntısı yaşıyorum acil yardım lütfeeeeeeeeeeennn!!!!1
 
Skaptan

Skaptan

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
yaa çok önemli bi soru soracağım...her yapılan yeni firmware için ayrı bi driver mı tanıtmamız gerekli??
mesela şöyle sorayım ben bada 2.0 için bi driver tanıttım sonra kurdum oldu..ama şimdi tekrar bada 1.2 yi kurmak için firmwire dosyası indirdim içinde sadece firmware dosyaları var driver dosyası yok... bende direk yüklemeye kalktım ama olmadı ****** port hatası verdi:(((


HAYIR ARKADAŞIM HERHANGİ BAŞKA BİR DRİVER YÜKLEMEYE GEREK YOK

BADA 2 DEN ORJİNAL ROM MA DÖNMEDE BUYRUN BURADAN BAKABİLİRSİN ARKADAŞIM

----------Eklendi @ 17:33:52 ---------- Yazıldı @ 17:30:43 ----------

tesekkurler arkadaşım emeğine saglık yaknız benim durduk yere internetim gidiyor bulamadım nerden gittiğini lütfen yardım

İNTERNET GİDİYOR DERKEN O SÜRÜMLE ALAKALI BİR KONU ŞİMDİ YENİ BETA ROM LAR CIKARDI ONLARI FLASLA BUYUR

## Password is samfirmware.com
# Password is samsung-firmwares.com

S8500XPKH1 ##2.02011 AugustOXAKH1

----------Eklendi @ 17:44:51 ---------- Yazıldı @ 17:33:52 ----------

bu sefer gerçekten hapı yuttum heralde soğuk soğuk terlemeye başladım:(((telefonumu görmüyo bile bilgisayar...****** port sıkıntısı yaşıyorum acil yardım lütfeeeeeeeeeeennn!!!!1

SAKİN OL ARKADAŞIM PC Nİ YENİDEN AC KAPA TELEFONUNUDA BATARYAYI SOK GERİ TAK HAFİZA KARTI YADA SİM KART TAKMA ŞİMDİ TELEFONU DOWLAND MODUNA AL BEKLE USB BAĞLAMA ŞİMDİ BU LİNK TEKİ RAR DOSYASININ İÇİNDEKİ USB DRİVERİ DOSYADAN CIKAR MASA ÜZERİNE AT PC YE KUR


Şifre: samfirmware.com


DAHA SONRA MULTİLOADER PROGRAMINI AC
SONRA BURADAN BU SÜRÜMÜ İNDİR
## Password is samfirmware.com
# Password is samsung-firmwares.com

S8500XPKH1 ##2.02011 AugustOXAKH1

İNDİRDİGİN RAR DOSYASININ İÇİNDEN MASA ÜZERİNE CIKAR VE MULTİLOADER DE EN BAŞTA VİDEO DAKİ GİBİ FLAŞLAMA İŞLEMİNİ YAP

TELEFONUN DOWLAND MODUNDAYDI ZATEN CIMDI USB Nİ BAGLA MULTİLOADER DE DOWLAND SEÇENEGİ AKTİF OLACAKTIR DOWLAND DE VE HİÇ BİŞEYE BASMA SONRA HATA VERECEKTIR PORT SEARCH TEKRAR BAS VE YENİ BİR PORT BULDUGUNDA TEKRAR DOWLANDA BAS BUKADAR HADİ BAKALIM AYNEN YAP
 

tumox

Üye
Daha yeni yaptım yaparken biraz tereddüt ettim ama :hmmm sonunda yaptım gerçekten çok güzel :oke:
Dili türkçe ye çeviriken telefonda hata verdi ve kapanıp dowload mode gibi biyere geldi ama pili takıp çıkarınca oda geçti ve türkçe oldu bunun dışında bi problem yaşamadım :)
Paylaşım için teşekkürler:oke:
 
Skaptan

Skaptan

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
rica ederim
 

RizeOnline

Üye
Arkadaşlar 3 cihaza da bada 2.0 Agustos son sürüm attım hepside bir müddet sonra çöktü bir tanesini zorlaada olsa eski 1.2 sürümüne geri döndürebildim. Bir tanesini servise gönderdim yapamadılar hala beklemedeyim. Son cihazda suan elimde anlamadığım şey forumlarda nerdeyse kimse kurulumdan sonra rahatsızlık yasadığını belirtmemiş??? Ayrıca Temmuz ve arada ki sürümleride denedim ama yemedi. Cihaz yiyor fakat kullanım esnasında mavi ekran geliyor sürekli ve bir müddet sonra cihaz kapanıp acılırken de upload pc data moduna geciyor otomatik olarak. Suan iki cihazım sustu download mod a dahi gelemiyorum. Eğer hiç tepki vermeyen bir cihazı download moduna nasıl alabileceğimizi bilen biri varsa lütfen yazsın. En azından samsungun yetkili servisinde calısan biri varsa bu konuda bizi aydınlatsın ama lütfen lehimci değil ciddi anlamda yazılımcı arkadaşlardan cevap bekliyorum...
 
Skaptan

Skaptan

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Arkadaşlar 3 cihaza da bada 2.0 Agustos son sürüm attım hepside bir müddet sonra çöktü bir tanesini zorlaada olsa eski 1.2 sürümüne geri döndürebildim. Bir tanesini servise gönderdim yapamadılar hala beklemedeyim. Son cihazda suan elimde anlamadığım şey forumlarda nerdeyse kimse kurulumdan sonra rahatsızlık yasadığını belirtmemiş??? Ayrıca Temmuz ve arada ki sürümleride denedim ama yemedi. Cihaz yiyor fakat kullanım esnasında mavi ekran geliyor sürekli ve bir müddet sonra cihaz kapanıp acılırken de upload pc data moduna geciyor otomatik olarak. Suan iki cihazım sustu download mod a dahi gelemiyorum. Eğer hiç tepki vermeyen bir cihazı download moduna nasıl alabileceğimizi bilen biri varsa lütfen yazsın. En azından samsungun yetkili servisinde calısan biri varsa bu konuda bizi aydınlatsın ama lütfen lehimci değil ciddi anlamda yazılımcı arkadaşlardan cevap bekliyorum...


GENELDE HERKES BUNUN BRCK OLDUGUNU DÜŞÜNÜR AMA SENİN CİHAZINDAKİ SORUN O ŞEKİLDE DEGİL BİR COK KİŞİYİ BİOS SIFIRLAMA VE SİSTEM ÇÖKERTME YÖNTEMİYLE CİHAZINI KURTARDIM ÖRNEK OLARAK BU ARKADAŞ 2 SAATTE İŞİNİ HALLETTİM http://www.maxicep.com/bada-os-gene...avi-ekran-geldi-acill-yardimm-lut-538681.html SORUNU ÇÖZÜLDÜ FAKAT İŞLEM BİRAZ UZUN EGER DİNLEMEK İSTERSEN ÖZELDEN MSJ ATABİLİRSİN
 

manyakof

Üye
ellerine sağlık
 


Üst Alt