M. tAHA Üye Konu Sahibi Rambo_FT' Alıntı: Çıkardığı sesi merak ediyorum "Güüüümm!" diye mi patlar yoks 'Tak!" diye bir ses çıkar. Bakarsın ki patlamış Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız Genişletmek için tıkla ... hah aynı bunun gıbıydı bıde onun elınde hıc bır seyden habersiz durdugunu dusun önce tıssssssssss diye ses gelıyor da gerısıne sahıt olmadım
Rambo_FT' Alıntı: Çıkardığı sesi merak ediyorum "Güüüümm!" diye mi patlar yoks 'Tak!" diye bir ses çıkar. Bakarsın ki patlamış Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız Genişletmek için tıkla ... hah aynı bunun gıbıydı bıde onun elınde hıc bır seyden habersiz durdugunu dusun önce tıssssssssss diye ses gelıyor da gerısıne sahıt olmadım
M. tAHA Üye Konu Sahibi - SerkeŞ -' Alıntı: laptop soğutucu var, telefon soğutucu yok, yapalım hemen Genişletmek için tıkla ... kesinlikle stereo kulaklıktan bu işi becerebiliriz kçük bir pervane calıstırabılırız aslına ---------- Eklendi @ 22:55:32 ---------- Yazıldı @ 22:53:09 ---------- Rambo_FT' Alıntı: Genişletmek için tıkla ... son drum ---------- Eklendi @ 22:56:41 ---------- Yazıldı @ 22:55:32 ---------- şaka maka bu pervane işini ciddi ciddi düşünecem bir iki güne basarabılırsem foto koyarım
- SerkeŞ -' Alıntı: laptop soğutucu var, telefon soğutucu yok, yapalım hemen Genişletmek için tıkla ... kesinlikle stereo kulaklıktan bu işi becerebiliriz kçük bir pervane calıstırabılırız aslına ---------- Eklendi @ 22:55:32 ---------- Yazıldı @ 22:53:09 ---------- Rambo_FT' Alıntı: Genişletmek için tıkla ... son drum ---------- Eklendi @ 22:56:41 ---------- Yazıldı @ 22:55:32 ---------- şaka maka bu pervane işini ciddi ciddi düşünecem bir iki güne basarabılırsem foto koyarım
.SeRDaR. Üye Benim telde sarj tutmuyor bataryayı değistireli 1 ay bıle olmadı. Artık yenı telefon alma vakti geldi.
Benim telde sarj tutmuyor bataryayı değistireli 1 ay bıle olmadı. Artık yenı telefon alma vakti geldi.
M. tAHA Üye Konu Sahibi S3RS3Ri' Alıntı: Benim telde sarj tutmuyor bataryayı değistireli 1 ay bıle olmadı. Artık yenı telefon alma vakti geldi. Genişletmek için tıkla ... bencede değiştir. 50 lira bataryaya verecene 900 lira telefona ver
S3RS3Ri' Alıntı: Benim telde sarj tutmuyor bataryayı değistireli 1 ay bıle olmadı. Artık yenı telefon alma vakti geldi. Genişletmek için tıkla ... bencede değiştir. 50 lira bataryaya verecene 900 lira telefona ver
Mert045 Üye M. tAHA' Alıntı: kesinlikle stereo kulaklıktan bu işi becerebiliriz kçük bir pervane calıstırabılırız aslına ---------- Eklendi @ 22:55:32 ---------- Yazıldı @ 22:53:09 ---------- son drum ---------- Eklendi @ 22:56:41 ---------- Yazıldı @ 22:55:32 ---------- şaka maka bu pervane işini ciddi ciddi düşünecem bir iki güne basarabılırsem foto koyarım Genişletmek için tıkla ... Şarjı temelli sömürsün yani
M. tAHA' Alıntı: kesinlikle stereo kulaklıktan bu işi becerebiliriz kçük bir pervane calıstırabılırız aslına ---------- Eklendi @ 22:55:32 ---------- Yazıldı @ 22:53:09 ---------- son drum ---------- Eklendi @ 22:56:41 ---------- Yazıldı @ 22:55:32 ---------- şaka maka bu pervane işini ciddi ciddi düşünecem bir iki güne basarabılırsem foto koyarım Genişletmek için tıkla ... Şarjı temelli sömürsün yani
M. tAHA Üye Konu Sahibi Rambo_FT' Alıntı: Ben Metin'e güldüm Fan işini başarırsan süper olur Genişletmek için tıkla ... patladıktan sonrakı hali belirttim ciddi bakacam bu ıse
Rambo_FT' Alıntı: Ben Metin'e güldüm Fan işini başarırsan süper olur Genişletmek için tıkla ... patladıktan sonrakı hali belirttim ciddi bakacam bu ıse
Mert045 Üye kipada 1,25 tl ye pc fani var küçük usb girişli onu alayım bi tane de kulaklık ucu var deniyim bari
M. tAHA Üye Konu Sahibi Mert045' Alıntı: Şarjı temelli sömürsün yani Genişletmek için tıkla ... heç oda sorun mu pervaneyede bı elektomotor baglarım oda elektrik üretip sarj depolar ---------- Eklendi @ 23:04:21 ---------- Yazıldı @ 23:03:27 ---------- Mert045' Alıntı: kipada 1,25 tl ye pc fani var küçük usb girişli onu alayım bi tane de kulaklık ucu var deniyim bari Genişletmek için tıkla ... yalnız kac voltla calısıyor o ona bakman lazım
Mert045' Alıntı: Şarjı temelli sömürsün yani Genişletmek için tıkla ... heç oda sorun mu pervaneyede bı elektomotor baglarım oda elektrik üretip sarj depolar ---------- Eklendi @ 23:04:21 ---------- Yazıldı @ 23:03:27 ---------- Mert045' Alıntı: kipada 1,25 tl ye pc fani var küçük usb girişli onu alayım bi tane de kulaklık ucu var deniyim bari Genişletmek için tıkla ... yalnız kac voltla calısıyor o ona bakman lazım