'siber Ordu' Resmen Kuruldu

Sponsorlu Bağlantılar

spy ghost

spy ghost

Üye
    Konu Sahibi
'siber Ordu' Resmen Kuruldu
Türkiye, siber saldırılardan korunmak için son hazırlıklarını tamamlıyor. Ülkeyi sanal saldırılara karşı koruyacak Siber Güvenlik Ordusu, Resmi Gazete'de yayımlanan tebliğ ile resmileşti. Resmi Gazete'de yayımlanan tebliğin adı 'Siber Olaylara Müdahale Ekiplerinin Kuruluş, Görev ve Çalışmalarına Dair Usul ve Esaslar hakkında Tebliğ' oldu. Tebliğ'de Siber Olaylara Müdahale Ekipleri'nin (SOME) kuruluş, görev ve çalışmaları ana hatlarıyla açıklandı. Tebliğle, Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanlığı, Bilgi Teknolojileri Kurumu ve TÜBİTAK'ın oluşturduğu USOM'u (Ulusal Siber Olaylara Müdahale Merkezi) resmileşti. USOM kurumların Milli Savunma, Ulaştırma, Enerji, Sağlık, Gıda, İletişim, Finans ve araştırma laboratuvarları gibi kritik noktalarına koruma kalkanı sağlayacak.
 


molla409

molla409

Üye
Ayyıldıız tim var ya zaten
 
spy ghost

spy ghost

Üye
    Konu Sahibi
Ayyıldıız tim var ya zaten
Ayyıldız tim devlet adına çalışmakta gösterip türlü işlere sürüklemektedir.Yüzük , kitap v.s satışlarla halkı yanıltmaktadır.Yaptıkları index ve dostan başka birşey değil.Eğer gerçekten çalışan bir tim diyorsanız NTMD Tim diyebilirim.Ama bunlarda değil.Bunalr taşeron gibidir.Devletle hiçbir alakaları yoktur.Bu kurulan devletin kendi kadrosudur.İyi günler dilerim
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
Ayyıldıız tim var ya zaten

AyyıldızTim genel olarak Devletimize, bayrağımıza, askerimize, polisimize, devlet büyüklerine hakaret eden sitelerle, terör örgütü destekli siteler ve çocuk pornosu içeriği bulunduran sitelerle uğraşıyor.
 
spy ghost

spy ghost

Üye
    Konu Sahibi
AyyıldızTim genel olarak Devletimize, bayrağımıza, askerimize, polisimize, devlet büyüklerine hakaret eden sitelerle, terör örgütü destekli siteler ve çocuk pornosu içeriği bulunduran sitelerle uğraşıyor.
Ayrıca bazı siyasi partilere yakınlık göstererek başka işlerlede uğraşıyorlar
 
spy ghost

spy ghost

Üye
    Konu Sahibi
Sanmıyorum, çünkü eylemleri siyasi hamlelerin dışında gerçekleştiriyorlar.
1 haziran olaylarında herkesin tarafı belli olmuştu.Özgür medya o günlerde hiç özgür değildi.Forum kurallarınca fazla ileri gidemiyorum ama Halk Tv sadece basın özgürlüğünü kullanmıştı
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
:hmmm
 
  • Beğen
Tepkiler: spy ghost
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
Yalan, dolan, sahte haber her şey o kanalda mevcut kardeşim. Ben burada siyasi bir eylem görmedim. Hatırlatırım sana gerçek görüntüler çıkmadan evvel Ahmet Atakan'ın ölüm anı ve polisler tarafından vurulduğunu söyleyen, gören ve hatta şahitlik yapan bir muhabirleri bile vardı. Ne zaman çatıdan düşme görüntüleri medya ile paylaşıldı o zaman sesleri çıkmaz oldu.
 
spy ghost

spy ghost

Üye
    Konu Sahibi
Yalan, dolan, sahte haber her şey o kanalda mevcut kardeşim. Ben burada siyasi bir eylem görmedim. Hatırlatırım sana gerçek görüntüler çıkmadan evvel Ahmet Atakan'ın ölüm anı ve polisler tarafından vurulduğunu söyleyen, gören ve hatta şahitlik yapan bir muhabirleri bile vardı. Ne zaman çatıdan düşme görüntüleri medya ile paylaşıldı o zaman sesleri çıkmaz oldu.
Bu tv ye yönelmek farklı oldu.Bazı kanallar belgesel oynatırken dansöz izletirken bazı kanal haberleri verdi.İnsanlar oraya yöneldi.NTV international işin en kötü yanlarını gösterdi o kanal başlı başına avrupa yanlısı olduğu için tek kanal Halk'tı.Keşke medya gerçekten özgür olsa tarafsız olsa
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
İnşallah o günleri görürüz. :oke:
 
Invoke

Invoke

Üye
Hayırlısı olsun...
 
marist

marist

Üye
Hayırlı olsun. :)
 

Benzer Konular

El~PisToLeRo
Cevap
5
Görüntüleme
644
papakudioflu
Haydar
Cevap
0
Görüntüleme
540
Haydar
komando04
Cevap
0
Görüntüleme
1K
komando04
Doğuş Pertez
Cevap
0
Görüntüleme
2K
Doğuş Pertez


Üst Alt