Sibel Tüzün Sonucu Değerlendirdi.

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
G_Unit

G_Unit

Üye
    Konu Sahibi
Sibel Tüzün Sonucu Değerlendirdi.
Atina'da düzenlenen 51.Eurovision Şarkı Yarışmasında Türkiye'yi temsil eden Sibel Tüzün yurda döndü.Tüzün, şovunun herkes tarafından çok beğenildiğini ancak bekledikleri puanları alamadıklarını söyledi.İstanbul Atatürk Havalimanı'nda konuşan Tüzün istedikleri puanları alamadıkları için üzüldüklerini dile getirdi.

Tüzün ''Ama ne yapalım biz elimizden gelenin en iyisini yapmaya çalıştıkumarım en azından sizler izlerken Türkiye'yi aydınlık bir yüzle keyifli bir şekilde izlemişsinizdir ve hoşlanmışsınızdır gördüğünüz şovdan'' diye konuştu.
 
ChavRash

ChavRash

Emekli Yönetici
Şovuna bir şey dediğimiz yoktu da, şarkı biraz acayipti.. Süper Star'dan başka bir şey duymadım ben şarkıda..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

arslansem
Cevap
11
Görüntüleme
2K
backspace11
Kingmortall
Cevap
4
Görüntüleme
3K
esokmen
ouSahin
Cevap
30
Görüntüleme
2K


Üst Alt