Ses sistemi telefonu yakar mı?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

hbb60

Üye
    Konu Sahibi
Ses sistemi telefonu yakar mı?
Telefonumu(c5-03) ses sistemine bağlayıp son ses açarsam aux girişinin yanacagı söylendi doğru mudur?
 


eren3546

eren3546

Üye
:) yok bir şey olmaz pasif cihazlara bağlarsan sorun olur aktiv olanlar da bir sorun olmaz
 

kara-ask

Üye
kardeş benim 5800ı hep beş artı birle son ses dinliyorum birşeycik olmaz senin tel benimkinden daha iyi üstelik
Saygılar
NoKiA FoReVeR <3 :ehe
 
hikmet366

hikmet366

Üye
hiç bir ŞeyOLMAZ
 
problemboy3

problemboy3

Üye
Genede tetbırli ol ani enerji gidip gelmede yana bilir dikkat et !
Iyi forumlar .
 
restmod

restmod

Üye
Bisey olmaz ben 5200i 5+1e bagliyodum
 
hikmet366

hikmet366

Üye
kendi yaptığım ses sistemıme bağlıyorum köyde tam 5 tane hapörler var bir de anFİ ama yinede hiç bir Sey olmuyor
 
-efşan

-efşan

Üye
Bir sorun teşkil etmez. Amplifikatör bu tür sorunlara yol açmaz.
 
tunahanx55

tunahanx55

Üye
Sorun olmaz ama ikide bi kabloyu telefona çıkartıp takarak girişin bozulması ve telefonun açılışta kulaklıkla başlamasını sağlarsın bu çok ciddi bi sorun başıma geldi fakat yaptırdım.
 
  • Beğen
Tepkiler: ahmet 3579
Reşwan

Reşwan

Emekli Yönetici
Bilgi için teşekkürler konuya gerekli açıklamalar yapıldığına göre :locked2:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt