Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Ses sistemi telefonu yakar mı?
Sponsorlu Bağlantılar
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
hbb60
Üye
Konu Sahibi
Ses sistemi telefonu yakar mı?
Telefonumu(c5-03) ses sistemine bağlayıp son ses açarsam aux girişinin yanacagı söylendi doğru mudur?
eren3546
Üye
yok bir şey olmaz pasif cihazlara bağlarsan sorun olur aktiv olanlar da bir sorun olmaz
kara-ask
Üye
kardeş benim 5800ı hep beş artı birle son ses dinliyorum birşeycik olmaz senin tel benimkinden daha iyi üstelik
Saygılar
NoKiA FoReVeR
hikmet366
Üye
hiç bir ŞeyOLMAZ
problemboy3
Üye
Genede tetbırli ol ani enerji gidip gelmede yana bilir dikkat et !
Iyi forumlar .
restmod
Üye
Bisey olmaz ben 5200i 5+1e bagliyodum
hikmet366
Üye
kendi yaptığım ses sistemıme bağlıyorum köyde tam 5 tane hapörler var bir de anFİ ama yinede hiç bir Sey olmuyor
-efşan
Üye
Bir sorun teşkil etmez. Amplifikatör bu tür sorunlara yol açmaz.
tunahanx55
Üye
Sorun olmaz ama ikide bi kabloyu telefona çıkartıp takarak girişin bozulması ve telefonun açılışta kulaklıkla başlamasını sağlarsın bu çok ciddi bi sorun başıma geldi fakat yaptırdım.
Reşwan
Emekli Yönetici
Bilgi için teşekkürler konuya gerekli açıklamalar yapıldığına göre