İpucu ses kısma sorunu

Dejavuex

Üye
    Konu Sahibi
ses kısma sorunu
arkadaşlar blackle birlikte ses kısma sorunu geldi yani kısıyorum kısıyor gözüküyo ama işlemiyo bi kaç arkadaşımda ve forumdada duydum bu sorun sadece bi kısımda mı var herkes yaşıyor mu ? cihazı açıp kapatınca düzeliyo :S
 
Bende 3 kere oldu toplam, 1 tanesi black ile 2 tanesi amderde. Henüz neyden kaynaklandığını çözemedim. Dediğin gibi resetleyince çözülüyor. Ama çok çok nadir olduğu için problem değil bence
 

sekajmer

Üye
evet oluyor kardeşim. genelde kalitesi düşük müzik yüklediğinde oluyor
 

Dejavuex

Üye
    Konu Sahibi
evet oluyor kardeşim. genelde kalitesi düşük müzik yüklediğinde oluyor

radyodan dinliyorum şuanlık müzik atamadım formattan sonra radyo 190kbps çıkıyor heralde. düşük te değil :S videolarda çok oluyor 480p.
 

Hagios

Üye
1-2 kere radyo dinlerken başıma geldi.
 

sekajmer

Üye
o zaman farklı sorun var inş düzelir bende de var çünkü
 

Bende 3 kere oldu toplam, 1 tanesi black ile 2 tanesi amderde. Henüz neyden kaynaklandığını çözemedim. Dediğin gibi resetleyince çözülüyor. Ama çok çok nadir olduğu için problem değil bence

evet oluyor kardeşim. genelde kalitesi düşük müzik yüklediğinde oluyor

radyodan dinliyorum şuanlık müzik atamadım formattan sonra radyo 190kbps çıkıyor heralde. düşük te değil :S videolarda çok oluyor 480p.
bende geçen youtube'dan video izlerken başıma geldi. (ilk defa!) video açtım baktım ses son (30) kısayım dedim video sırasında sayı düştü ama ses kısılmadı. ama videoyu kapatıp tekrar açtığımda o zaman kısık oldu. sonra başka video açtım falan baktım hep öyle, yani video izlerken işlemiyor ama videoyu kapatıp baştan açınca düzeliyor ses. sonra bi soft reset çaktım şimdilik bi sorun yok, video sırasında kısma/açma yaptım. tabi tekrar nükseder mi bilemicem. dediğim gibi ilk defa blackten sonra başıma geldi geçen gün, şimdilik normal. tekrarlarsa yine yazarım
 
evet bütün şarkılarda olmuyor bende iki şarkıda tek oluyordu şu an o sorun yok bi haftadır
 
Bendede var hatta geçen seslideydi telefon son ses çalışmıyordu . Telefon aç kapa yapmadan düzelmiyor
 

Dejavuex

Üye
    Konu Sahibi
cihazımı sıfırlasam bende çok sık oluyor
 

jepaq

Üye
amber ile kapanmama sorunu vardı o düzeldi şimdi de bu başladı arkadaş
 

csll

Üye
bende 2 kere yaşadım bu sorunu biri amber biride black te başıma geldi
 

jepaq

Üye
bu sorun can sıkmaya başladı..blackten önce de yaşamıştım acaba donanımsal mı yoksa yazılım sorunu mu..bir de kulaklık girişinde sorun var kulaklık takılı ama algılamıyor sesi dışarı veriyor çıkarıp taktıktan sonra düzeliyor.böyle Bi sorun yaşayan var mı
 
Son düzenleme:
Müziklerden kaynaklı ancak bende sadece blackte oldu sesi kısamıyorsanız müzigi degiştirin düzeliyo resete gerek yok
 

jepaq

Üye
bu sorunda bi gelişme var mı? 8.1 yukleyen arkadaşlar bilgi verebilir mi
 

Rainesto

Üye
blackte çok oldu ama 8.1 de hiç karşılaşmadım