Sertifika Sorununa Son !! - SecMan -Security Manager

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Tekyön

Tekyön

Üye
evet ekteki dosya inmiyor!!
 


byibo

byibo

Üye
arkadaslar serwerdamı sorun yukleyemiyorum ya elinde olan varsa yeniden yukleyebilirmi ?
 

active06

Üye
nokia e71 de çalışmıyor.Yardım ederseniz sevinirim.
 
GoDLoVe

GoDLoVe

Üye
bu yöntem artık (( yeni modellerde )) çalışmıyor arkadaşlar
 
Ozan

Ozan

Admin
Link kırılmış, düzeltildi ilk mesaja bakınız ..

Ayrıca, yeni sürümlerde calismiyor arkadaslar bilginize.
Alternatif diğer yöntemleri deneyiniz yeni sürüm cihazlara veya versionlara sahipseniz ..
 
uysal70

uysal70

Üye
maxi cep i çok seviyorum. eline, klavyene sağlık kardeş
 

moglart

Üye
Bu acemi halimle anladığım kadarıyla, benim gibi n79'da kurulum sorunu yaşayanlar, os 9.3 versiyonunundan dolayı sorun yaşıyorlar ve yine anladığım kadarıyla hacklenene kadar beklememiz gerekecek. Yanılıyor muyum?
 

baranxx

Üye
n73 9.1 mi 9.2 mi ?? blmyrmda söleyeblrmsnz??
 

burak3699

Üye
eywlhh kardesss eline koluna saglık öptm:op:
 

woflrain

Üye
Merhaba arkadaşlar ben bu uygulamayı e51 de denedim ama App TRK yı yüklemeye çalıştığımda "Yüklenemiyor.Bu dahili bir bileşen." diye hata verdi.Ne yapmalıyım.Şimdiden teşekkürler
dostum bende n 95 te yaptım v 031.0.017 versiyonunda aynı yazı cıktı yardım edersen sevinirim mail wolfrain@mynet tesekkurker
 
silop_kms

silop_kms

Üye
eline sağlık
 

muratx25

Üye
kardeşim ben secman i kuramıyorum hiçbir şekilde app trk yükledim aynen connected oldu ama secman proram sonunda unknow device yazıyor yüklemiyor cihazım N95 en son güncellemeli yardımcı olursan sevinirim
 
Halukserkan

Halukserkan

Üye
Yaw arkadaşlar ben gerçekten yapamıyorum telefonu alalı 1 ay oldu.elimde Nokia 6220 classic var.O verdiğiniz Apptrk lerden FP2 cihazlar için olanı yokmu?
 
Samsunspor

Samsunspor

Emekli Yönetici
Dostum dosyayı rardan çıkart 2.sıradaki dosya senin cihazın için :oke:

Fakat bazı arkadaşlar olmadığını söylüyor , o söylediğim dosya ile yapmayı deneyebilirsin.
 

onatcetin

Üye
Nokia E66 için bu uygulama çalışır mı?

Teşekkürler...
 

benekliMustafa

Üye
Control Panel > System > Yukarıda hardware seçeneğini seçin > Device Manager > Ports ikonuna tıklayın.

Burada Cep telefonununuzun hangi porta bağlandığını göreceksiniz.. Manuel olarak elle cep bu portu seçin.
Ben de bu şekilde problem yaşadım, portu buldum. Elle seçiyorum. Görüyor ancak ilerlemiyor
 

niceguy

Üye
hocam mrb , cihazım N82, bana da aynı sekilde cihazınıza apptrk programı yuklemiyor, bu dahili bir bilesen diyor, ben cihaza hic guncelleme yapmadm, orjnal hali ile duruyor, bazi guncellemelerde programlarin calismadigi soyleniyordu o yuzden orj. biraktim, cihazimin daha kullanisli olmasi icin hangi adimlari uygulamaliyim , tesekkurler
 
alidede

alidede

Üye
Dahili bileşen hatası diye kaç kişi yazmış neden cevap verilmiyor çözümü yoksa çözüm yok yazın yada konuyu kilitleyin bir program eklenmiş tüm site adminler uyuyor bu kadarda olmaz!


Hala çözüm yok.. :megafon:
 
KptSyrDft

KptSyrDft

Üye
akrdeş bende n95 var app türk programını tlefonuma kurarken hata veriyor dahili bişen diye bi hata veriyon acil yardım yoksa çıldıracam benimki n95 düz ve yeni 31 versiyonu acaba yeni versiyon olduğu içinm
i hata veriyor.....
 
rido59

rido59

Üye
Yüklenemiyor Bu bir Dahili bileşen diyor Cıldıracağım ya
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt