Sertifika Sorununa Son !! - SecMan -Security Manager

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

asdqwefds

Üye
Hiç uğraşmanıza gerek yok bence onla bunla:) telefonun tarihi ile oynama yapın yükleyeceğiniz programın weya oyunun tarihine göre sorununuz çözülsün :)
 


Samsunspor

Samsunspor

Emekli Yönetici
Demek bu kadar basit :) unsigned bir program yüklemeye çalışsana bir de ... O zaman yardım edin diye konu açarsın ! Bu dediğin süresi geçmiş sertifika uyarısı için geçerli , unsigned program yüklemek için değil !
 

asdqwefds

Üye
walla gameboy oyunlarının emülatörü yüklenmiodu dün kurcaladım tarihi geri aldım sertifika sorunuymuş işimi gördü ötesini kurcalamam xDpsp warken ztn telle uğraşmak mantıksız olur herhalde:)
 

ermesemre

Üye
rootsign hata weriyor. unsingned sis dosyasını çeviremiyor, nedeni ne olabilir? lütfen yardım edin
 

lilyum12

Üye
evet sonunda oldu:))cok tesekkur ederim:)

--------------- Ekleme ---------------

Demek bu kadar basit :) unsigned bir program yüklemeye çalışsana bir de ... O zaman yardım edin diye konu açarsın ! Bu dediğin süresi geçmiş sertifika uyarısı için geçerli , unsigned program yüklemek için değil !

Ben unsigned programlarda da kullanıyorum ben:)cok tesekkur ederim:)
 

reallboy

Üye
bendede dahili bir birlesen hatası verdi neyapmak gerekiyo yaaaa n95 8gb benım yaaa deli olcamm
 

deportee

Üye
sayın ferret üstadım bende yeni bir e71 kullanıcısıyım yüklemek istediğim programlar hep bu sertifika sorunuyla karşılaşıyor app trk yüklenmiyor dahili bileşen diyor beni de yardımlarınla ve mantıklı çözümlerin şu mutlu ettiğin kişler arasına katarsan çok sewinicem şimdiden teşekkür ederim cevbını bekliyorum

--------------- Ekleme ---------------

Bu yöntem sayesinde Sistem klasörlerine erişimi açabilir veya unsigned programları yüklemek için kullanabilirsiniz.

Programın Anlatımı By_FerreT :

Öncelikle eklentideki dosyaları PC'nize yükleyin,rardan çıkarın
App TRK programını cihazınızın modeline göre kurun(smybian OS 9.1 veya OS 9.2)
Cihazınızı bilgisayara USB üzerinden PC Suite modunda bağlayın.



App TRK programını cihazınızda çalıştırın. Bluetooth ile bağlanılsın mı sorularına İptal deyin.
Seçenek>Settings>Connection adımlarını izleyerek o kısmı USB olarak değiştirin(yukarıdaki resim gibi)
Geri gelin ve Seçenek>Connect adımlarını izleyin,program açık kalacak (aşağıdaki resim gibi)



PC Suite ile bağlantı devam ederken "Security Manager v1.0.exe" programını bilgisayarınıza kurun ve çalıştırın



Otomatik port arattırın yani Next deyin..Bazı cihazlarda portlar gözükmez el ilede tanıtabilirsiniz..



Yukarıdaki gibi gibi otomatik yüklenme başlayacak ve artık cihazınızda Secman programı yüklenmiş oldu.
Uygulamalar bölümünde SecMan isimli bir programın yüklendiğini göreceksiniz.Bu programa girin



Burada ilk 2 seçeneği de tamam diyerek onaylayın ve etkinleştirmiş olun.

Programın Türkçe anlamı ;
Seçenek - Turn Plat. Security OFF -> Sistem klasörlerine erişimi açar.
Seçenek - Turn Plat. Security ON - > Sistem klasörlerine erişimi kapatır.
Seçenek - Install root certificate -> RootSiGN ile signed yapılmış bütün programları yüklemenizi sağlar.
Seçenek - Uninstall SecMan -> Programı cihazınızdan kaldırır.
Seçenek - Restore default -> Yaptığınız değişiklikleri ilk haline getirir.


Ardından RootSign v1.0 Programını çalıştırıyoruz,sertifikalanacak programı seçiyoruz (sis ve sisx seçeneği mevcut) Root Sign The SiS! butonuna tıklıyoruz



ve program sertifikalandı..ve artık cer dosyasına gerek kalmıyor :locked:

Sertifikalanmış yeni sis yada sisx dosyanız, programda gösterdiğiniz hacklenen dosyanın bulunduğu aynı yerde oluyor

Örneğin;
masaüstünde program klasöründe, X-plore_S60_3rd.sisx hacklediyseniz => yine masaüstünde, program klasöründe, X-PLORE_S60_3RD.RootSiGNED.sisx oluyor adı ve bunu telefona gönderiyorsunuz sorunsuz kuruluyor.

Eğer bu son aşamayla da uraşmak istemiyorsanız,
Yani her uygulamalayı, sertifika ile uraşmadan direkt telefona kurmak istiyorum derseniz bu işlemi yaptıktan sonra ( tıpkı eski symbian serisi telefonlarda oldugu gibi ) Aşağıdaki linktekini uygulamalısınız.
http://www.maxicep.com/s60-3rd-sist...iz-program-yukleme-install-server-142133.html

OS9.1 Cihazlar:
Nokia N77, Nokia E61i, Nokia E65, Nokia N93i, Nokia N91 8GB, Nokia E62, Nokia E50, Nokia 5500
Nokia N93, Nokia N73, Nokia N80, Nokia N71, Nokia N92, Nokia E70, Nokia E60, Nokia E61, Nokia 3250
OS9.2 Cihazlar (FP1):
Nokia 6124 Classic, Nokia N82, Nokia N95-3 NAM, Nokia E51, Nokia N95 8GB, Nokia N81
Nokia N81 8GB, Nokia 6121 Classic, Nokia 6120 Classic, Nokia 5700 XpressMusic
Nokia 6110 Navigator, Nokia E90 Communicator, Nokia N76, Nokia 6290, Nokia N95
OS9.3 Cihazlar (FP2):
Nokia 5320 XpressMusic, Nokia N78, Nokia N96 ,Nokia 6210 Navigator ,Nokia 6220 classic


İzinsiz Kopyalamayın :oke:




abi bende yeni bir e71 kullanıcısıyım yüklemek istediğim programlar hep sertifika sorunuyla karşılaşıyo göstermiş olduğun bu app trk yönteminide denedim ama dahili bileşen diyo ve telefona yüklenmiyor banada yardımcı olursan çok sewinirim cevabını bekliorum şimdiden teşekkürler
 

reallboy

Üye
arkadasa katılıyorum bendede hellocarbiid de soru sormuyo dırek kapanıyorr ve trk propgramındada
dahilil birlesen hatası veriyor versiyonumm 31.015 malesef bende bir hafta once yuklemıstım arkadaslar secmanı yukleyıp bılgısayardan rootla yuklemeyı ıstıyorum ama secmandada ıng hata verıyor yardım edebılcek varsa lutfen yazsın buarada telefonuznuzu haclerseniz GARANTI DISINA CIKIYORRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
 

gegaa

Üye
dostum appTRK açık bırakıp security managerv1,0 kurmaya çalıştığımda sürekli error while connecting to metrotrk yazısı çıkıyor ve telefon kapanıp açılıyor bunun nedeni nedir ?yardımcı olursan çok sevinirim.teşekkürler
 
ERS2007

ERS2007

Üye
Süpersin emeğine sağlık
 
turgayulutas

turgayulutas

Üye
mrb yeni üye olarak biraz kafam karıştı simdi 3 sayfadan yonlenerek bu linke geldim allak bullak oldum simdi sadece buradakileri yapmak yeterli mi unsign program yukleyebilmek icin yoksa sadce hellocarbide li olan yontemle de yapabilirmiyiz bi cvp verirseniz aydınlanıcam simdiden tskkrler
 

hozturkfb1907

Üye
n79 uygun mu aca ba tşkrlr
 

ademklc

Üye
arkadaslar e63 te HelloCarbide i açıyorum menü 1 diyorum program kapanıyor soru falan sormuyor ne yapmam gerekır yardımcı olursanız cok sevınırım
 
Consul9

Consul9

Üye
arkadaşlar eğer herşeyi yapıp rootsignde takılıosanız rootsigne sağ tıklaıp yönetici olarak çalıştır dein
 
ERS2007

ERS2007

Üye
teşekkürler gerçekten işe yarıyor
 
antifb06

antifb06

Üye
n95 Son firmware de hiç bir yöntem işe yaramıyor hepsini denedim sorun hüsran 31 nolu firmware için sertifikalama nasıl olacak bilgisi olan bi arkadaş varmıdır acaba ?
 

TBOYH

Üye
Arkadaşım ben i8510 kullanıorm bnm telefon s60v3 bu sertifika konusundaki eki indirince orda v3 için dosya yok bende s60v2 denedm ama sertifika sorunu çkrdı naapçm
 
Erdsoft_06

Erdsoft_06

Üye
Hepsini yaptım yalnız son aşamada hata alıyorum.RootSiGN programını kullanıp programı sertifikalandırmak istediğim zaman "Certificate File Signing Failed" şeklinde bir hata ile karşı karşıya kalıyorum.Sebebi nedir acaba ? Yardımcı olabilir misiniz ? Cihazım Nokia 6120 Classic.Şimdiden Teşekkürler
 
Samsunspor

Samsunspor

Emekli Yönetici
n95 Son firmware de hiç bir yöntem işe yaramıyor hepsini denedim sorun hüsran 31 nolu firmware için sertifikalama nasıl olacak bilgisi olan bi arkadaş varmıdır acaba ?

Slm v.31 sürümleri artık hackleniyor site içinde mevcut, 3rd uygulamalar sistem modifikasyon bölümünde. Yalnz opda dan sertifikan olması gerekiyor
 

husoow

Üye
metroTRK bulamiyorum diyor...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt