dostum bende n 95 te yaptım v 031.0.017 versiyonunda aynı yazı cıktı yardım edersen sevinirim mail wolfrain@mynet tesekkurkerMerhaba arkadaşlar ben bu uygulamayı e51 de denedim ama App TRK yı yüklemeye çalıştığımda "Yüklenemiyor.Bu dahili bir bileşen." diye hata verdi.Ne yapmalıyım.Şimdiden teşekkürler
Dahili bileşen hatası diye kaç kişi yazmış neden cevap verilmiyor çözümü yoksa çözüm yok yazın yada konuyu kilitleyin bir program eklenmiş tüm site adminler uyuyor bu kadarda olmaz!

