







Merhaba arkadaşlar ben bu uygulamayı e51 de denedim ama App TRK yı yüklemeye çalıştığımda "Yüklenemiyor.Bu dahili bir bileşen." diye hata verdi.Ne yapmalıyım.Şimdiden teşekkürler
Dahili bileşen hatası diye kaç kişi yazmış neden cevap verilmiyor çözümü yoksa çözüm yok yazın yada konuyu kilitleyin bir program eklenmiş tüm site adminler uyuyor bu kadarda olmaz!
Yönetici konuyu açan niye kimse cevap yazmıoyor birde sabitlenen konu! !
Aynı problemle karşı karşıyayım. Dahili bileşen hatasını firmware versiyonuna istinaden veriyor olabilir. V31.0.017 yüklü bende, bir önceki firmware'i başka yöntemle hacklemiştim. Bunu hackleyemiyorum, elin çin-japon sitelerine de imei'mi vermek işime gelmiyor.bendede dahili bir bilesendir hatasi verdi. ne yapmam gerekiyor? n95 8gb kullaniyorum
--------------- Ekleme ---------------
boşuna dahili bilesen hatası ne yapıcam demeyin konuyu acanda bilmiyo ne yapılcagını sadece yabancı kaynaklı siteden çeviri yapıolar. kendi hazrladıgı bi çözüm sanmayın![]()

