Merhaba arkadaşlar ben bu uygulamayı e51 de denedim ama App TRK yı yüklemeye çalıştığımda "Yüklenemiyor.Bu dahili bir bileşen." diye hata verdi.Ne yapmalıyım.Şimdiden teşekkürler
ya bn telefona kurdum adımları izliorm da şu pc e kurulması gereken program kurulmuo napmam gerekio abi??Gerlekten çok basit..bu uygulamayı yaptıktan sonra bu linktekileride yaptın mı telefonun s60 symbianlardan farksız olacak..http://www.maxicep.com/s60-3rd-sist...iz-program-yukleme-install-server-142133.html istediğin herşeyi yükleyecebileceksin..
