Sertifika Sorununa Son !! - SecMan -Security Manager

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
mhmtozturk

mhmtozturk

Üye
arkadaşlar 9,3 telefonlara nasıl yapcaz bunu bitürlü olmuyor zaten 9,3 göre indirilcek dosyada yok 5320 olupta yapan varmı yardımcı olun ..

--------------- Ekleme ---------------

eline saglık ama 9,3 cihazlar olmuo galiba benimki olmadı..
 


bilo_cu

Üye
v31????????????????????
 
casflow

casflow

Üye
bu yöntemi eskiden telefonuma uygulayınca işe yarıyodu.taki telefenumda bi sistem hatası olup servise verene dek.servisten geldi aynı yöntemi kullanmak istedim ecurity Manager kısmını yüklerken telefonum sürekli kendini resetliyor telim 6120 acaba sorun ne :S
 

lecuy

Üye
yha bu uyelıgı nasıl ıptal edecem kı?
 
iboo_001

iboo_001

Üye
ya arkadaşlar program derken nedek bn pk blmyrm yarıda
kldm yardım ltfn

--------------- Ekleme ---------------

ya sertifikalanacak program derken neyi kasdediyorsunuz yardım
 
zezu_5

zezu_5

Üye
linklerde bişeler var galiba indiremiorm
 

sunlight

Üye
Arkadaşlar bu sistem N96 da çalışıyormu ?
 
oyok

oyok

Üye
yaw eli öpülecek adamsın allah senden razı olsun nasıl bir derten kurtardın beni anlatamam bu işin kralı sensin yaşa varol saygılar
 

hakansaribeyli

Üye
bende n95- 8 gb var App TRK v2.80.6 OS9.2 FP1 bunu yüklediğimde dahili bileşen değil diye bi hata veriyor sorun nedir acaba
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
benim telefonda da olmuyor dahili bileşendir diyor ne yapacağız arkadaşlar?
 

eros1905

Üye
Emeğine sağlık ama bir problem y aşıyorum

Security Manager 1.0 kurulmuyor .... otomatik de kabul etmiyor com1 , com4 olmuyor com3 oluyor ama bekliyorum dolma olmuyor....

sebebi nedir Telefonumn95 Ö.M atarsanız yada Buraya cevapta bulunursanız sevinirim.
 
lord74

lord74

Üye
YEmin ediorum süper bişi :D bu
 
heyooo_xxx

heyooo_xxx

Üye
tel format yemeden önce secman ı sorunsuz çalıştırmıştım ama şimdi port bulamıo program deli olcam sürekli metrotrk ile bağlanın falan dio ama prog açık ve ayarlar olması gerektiği gibi sorun ne olabilir ?
 

samsungsa

Üye
yarın gidip pc suite alacagım cok tesekkurler bu sorunu çözdüğünüz için 3250 den sogumustum iyi oldu
 

tsavaci

Üye
Merhaba arkadaşlar ben bu uygulamayı e51 de denedim ama App TRK yı yüklemeye çalıştığımda "Yüklenemiyor.Bu dahili bir bileşen." diye hata verdi.Ne yapmalıyım.Şimdiden teşekkürler

N95 8GBa yüklemeye çalıştığımda da aynı hata mesajını aldım. ilerleyemiyorum yardımcı olabilir misniz?
 

saatli_bomba

Üye
bu tekniği daha önceden kullanarak birçok programı yükleyebilmiştim ama geçen gün N95 8GB telefonumun yazılımını güncelledim ve tekrar programlarını yüklemek için bu işlemi tekrarlamam gerekti ama ne kadar denediysem deneyim App TRK adlı program telefona kurulmuyor. bu dahili bir bileşen gibi hata geliyor ve yüklenmiyor. bana yardımcı olabilir misiniz?
 

06reis

Üye
evet arkdaslar dahili bileşen sorunu kısır döngüye dönüştü ne yapacagız...
 

plingehelexe

Üye
bende n95 8gb olmadi kabul etmiyor
 
heyooo_xxx

heyooo_xxx

Üye
herkes aynı yerde takıldı galiba
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt