peki bi önceki sürüme downgrade etme şansımız yok mu telefonu ?
ben de telefonu guncelledim.. yeni versiyon oldu .. telefonum nokia n73 me ... şimdi sertifika sorununu hallediym dedim ama olmuyor ... yuklenemiyor ... hata veriyor ... neden olabilir acaba .. ne yapmalıyım ?
bendekıde n73 sertıfıka sorununu cozdum genelde neyı yukleyemedın bılmıyorum ama ugramısken yardımcı olabılırım... selametle arkadaslar...ben de telefonu guncelledim.. yeni versiyon oldu .. telefonum nokia n73 me ... şimdi sertifika sorununu hallediym dedim ama olmuyor ... yuklenemiyor ... hata veriyor ... neden olabilir acaba .. ne yapmalıyım ?
