4HRG4
Üye
Gerçekten samimiyetle çook teşekkür ediyorum. nokia 6600 dan sonra n73 e geçince bu sorunları yaşayacağımı biliyordum ve bu sertifikalama işi çok canımı sıkmıştı.Ama yapılacak işlemler o kadar güzel ve sade bir anlatımla verilmişki herkes rahatlıkla bu programları kullanıp işi halledebilir.Tekrar tekrar teşekkür ediyorum arkadaşlar....


