Sertifika Hatasına Son !!!!

    Konu Sahibi
Sertifika Hatasına Son !!!!
YÜKLEME SIRASINDA SERTİFİKA HATASI VEREN SİS DOSYALARINI BURADAN KOLAYCA DÜZELTEBLRSNZ.

Bağlantıya grdiinzde IMEI ve e-mail kısmnı doldurmanz gerekıor.IMEI vrmktn ceknmein

arkadaslar.symbianın resmi sitesi old. bnce guvenlı... IMEI grdikten snra (*#06# ile öğreneblrsnz) e mail

adresnzi vern ve sertifikalandrmak istediinz dosyayı bulun.kutucuğu işaretleyn ve send diin.mail

adresnze 2 tane link gnderilior.ilki aktive etmk içn 2 .si sertifikalandrdıınz dosyayı indirmek içn.önce

aktive edn ve dosyayı indrn %100 başarılı..Ayrıca bklmk de yok .Link annda gnderilior..

 
Tepkiler: infr, pRime. ve gvz123

boc3kk

Üye
hmeen denicemm arkadassıımm tesekkurrler
 
Bence Hack leyin hiç uğraşmayın sertifikandırılmış dosyayı keyfe keder gönderiyorlar.
Ben denemiştim istediğim progran 1 hafta sonra geldi.
Olar gönderene kadar telefonumu hackleyip onlarca oyun ve program kurdum.
 
    Konu Sahibi
o kdr bklmene grk yok ztn.tıkladıın anda gnderilior..
 
    Konu Sahibi
boş konşp gevezelik ypma arkdşm
 

pRime.

Üye
Bir deneyelim bakalım OPDAdan iyiyse burayı kullanırım belki.. Ama hack yapmak en iyisi, her türlü yükleme sorununu ortadan kaldırıyor.
 
ah
be güzel arkadaşım konu başlığın ço
k cezbedici ancak ne varki bunun da bir
faydası yok dediklerinin hepsini harfiyen
yaptım ama tam 23 gün oldu ne sertifikayı
nede verdiğimi programı alabildim ve hala arada bir
bakıyorum kurcalıyorum e mail e gelen bağlantıları açtım üyeliğim onaylanmış fakat başkada
bir şey yok ama bu benim şansızlığımda olabilir tabi
iyi forumlar