Seni bekleyişimin adı yok . . .

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Solamente

Üye
    Konu Sahibi
Seni bekleyişimin adı yok . . .
Seni bekleyişimin adı yok.. Gelmeyişinin de..









Aslında bir kibrit kafi gündüzleri tutuşturup
Gecenin gerdanına dizi dizi yıldızlar yapmaya.
Hani sabahın boyu yetişse uzanıp öpecek alnından
Bir de hep geç kalınmış ömrün son deminde gelmese ölüm
Belki böylesi dar gelmez giyindiğimiz mutluluklar
Mevsimlerin peşine takılıp ta
Hüznü oradan oraya taşıyan yağmurlar gibiyim..
Sıcak avuçlarda buhar olup göğe karışan
Soğuk bakışlarda buz kesip anlamdan alabildiğine uzaklaşan










Seni bekleyişimin adı yok...
Hasreti çeke çeke uzaklara götüren çok vagonlu trenlerin de.
Hani giden gider de geçmişi kalırya geride
Onu hep yaşlı gözlerle bekleyen.
Zamanla dilindeki özlemi kırıverir zaman en hassas yerinden
Çok geçmeden çok geçiyor yokluğunun üzerinden
Haram saatler diziliyor boğazıma uzadıkça sensizlik
Tenhasına sere serpe uzandığım düşler de yetmiyor
Yorgun arzularımı kışkırtmaya
Tutuklayıp aynalara hapsediyorum
Sonra vicdanım delil yetersizliğinden serbest bırakıyor










Seni bekleyişimin adı yok...
Dursun diye duvarlara çivilediğim zamanın da
Payıma düşen yalnızlığın zirvesinde
Saçlarımla gizlice siyahını paylaşıyor gece.
O zaman bu şehir bir kez daha düşüyor gözümden
Kalabalık kaldırımlarında adım adım eziliyor günahlarımın gölgesi
Sanki ben değildim külçe külçe acıların sahibi
Ağır korkuların ezip yel değirmelerine verdiği
Savrulmuş bedenimin rüzgarında ölmeden dirildiği
Sanki sen değildin bırakıp giden
Üstüne üstlük hiç gelmemişken










Seni bekleyişimin adı yok...
Kurulmamış köprülerden geçmeye çalışan benliğimin de
Şiirlerim şahit olsun ki
İki satır arasına sığmıyor yalnızlığım
Ne nokta anlatabiliyor kararsızlığımı
Ne de virgül koyabiliyorum yılların ardına
Yenik düştü keşkelerim oynadığım oyunlara
Yine de teslim olmadım
Ama sen namluda hüzün
Beni tam on ikiden vurdun
Seni bekleyişimin adı yok..
Gelmeyişinin de..




aLıntı...
 


dead_babe

dead_babe

Üye
bunlarda güzelmiş aloneAngel.. bunları sen mi yazıyorsun yaa :) maşşallaahh bayada bir konun var
 
-YARINIYOK-

-YARINIYOK-

Üye
teşekkür ederim çok güzeldi.....
 
Salih Baba™

Salih Baba™

Üye
Sonunda soracaktım bu alıntımı diye ama yazmışsın güzel bir şiir...
 
pro_

pro_

Üye
helal olsun sana....
 
Doğuş Pertez

Doğuş Pertez

Emekli Yönetici
Güzel paylaşım teşekkürler.
 

Şiir12

Üye
Çok güzel şiir
 

Solamente

Üye
    Konu Sahibi
Teşekkürler :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Cevap
8
Görüntüleme
519
DarkredBlue61
Cevap
2
Görüntüleme
1K
PALA.
_Diazem_
Cevap
17
Görüntüleme
1K
_Diazem_
YaşlıTaşCocuk54
Cevap
2
Görüntüleme
2K
OnurYurdakul


Üst Alt