Seni ßekleyişimin adı yok

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
_Diazem_

_Diazem_

Üye
    Konu Sahibi
Seni ßekleyişimin adı yok
Seni bekleyişimin adı yok...
Hasreti çeke çeke uzaklara götüren çok vagonlu trenlerin de.
Hani giden gider de, geçmişi kalırya geride,
Onu hep yaşlı gözlerle bekleyen.
Zamanla dilindeki özlemi kırıverir zaman, en hassas yerinden
Çok geçmeden, çok geçiyor yokluğunun üzerinden,
Haram saatler diziliyor boğazıma uzadıkça sensizlik,
Tenhasına sere serpe uzandığım düşler de yetmiyor
Yorgun arzularımı kışkırtmaya
Tutuklayıp aynalara hapsediyorum
Sonra vicdanım delil yetersizliğinden serbest bırakıyor
Seni bekleyişimin adı yok...
Kurulmamış köprülerden geçmeye çalışan benliğimin de
Şiirlerim şahit olsun ki
İki satır arasına sığmıyor yalnızlığım
Ne nokta anlatabiliyor kararsızlığımı
Ne de virgül koyabiliyorum yılların ardına
Yenik düştü keşkelerim oynadığım oyunlara
Yine de teslim olmadım
Ama sen, namluda hüzün
Beni tam on ikiden vurdun
Seni bekleyişimin adı yok..
Gelmeyişinin de...
 
  • Beğen
Tepkiler: loss_pain, s@hr@, Crispy57 ve 2 diğerleri


bratislav

bratislav

Üye
Güzel paylaşım umarım diğer konulara gösterilen ilgi böyle paylaşımlara da gösterilir.Şunu da söylemeden geçmeyim teknolojinin temel olduğu bi sitede şiir v.b paylaşımları görmek gerçekten hoş
 
_Diazem_

_Diazem_

Üye
    Konu Sahibi
çok teseekkürler qüzeL düsüncelerin için :)
 
bratislav

bratislav

Üye
Öyle özledim ki bir bilebilsen
Gözlerin aklımdan çıkmaz sevdiğim
Çat kapı çalınsa çıkıpta gelsen
O zaman bu ateş yakmaz sevdiğim.
Saçını eline atışın var ya,
O mağrur,o mahsun bakışın var ya,
Gözümden göz ucu kaçışın var ya,
Kapıldı yüreğim akmaz sevdiğim.
Müjdesin gökyüzü raksında aşkın
Sultanı olmuşsun bende ki köşkün
Beni yokluğunla bırakma düşkün,
Yıldızlar göz kırpıp kaçmaz sevdiğim... Bu da benden nacizane bi paylaşım
 
_Diazem_

_Diazem_

Üye
    Konu Sahibi
tessekürLer payLsımın için :)
 
huri$

huri$

Üye
çok guzel canim devamini bekliyorum
ben beklemenin ne demek oldugunu çok iyi bilenlerdenim onuda soliyim oyle zordur ki :(
allah tum bekleyenlerin yardimcisi olsun
 
_Diazem_

_Diazem_

Üye
    Konu Sahibi
amin 11 asrın suLtanı canım aßlam ߀klemek care olsada ßeklemeyide ßeklesek en iyisi qeleceqe ßakmak sanırım
 
bratislav

bratislav

Üye
Diazem şu an da msj nı gördüm fakat cevap yazamıyorum forumda yeni olduğumdan 50 msj atmış olma şartı istiyo sistem msj yazabilmek için,kusuruma bakma benden kaynaklanan bi durum değil
 
Mss Yzc

Mss Yzc

Üye
Güzelmiş Saol
 
abdülhey25

abdülhey25

Üye
TeŞeKkÜrLeR... gerçekten çok gzel...
 
Crispy57

Crispy57

Üye
ben nasıl olurda buna teşekkür etmeyi unuturum : -)
 
s@hr@

s@hr@

Üye
Seni bekleyişimin adı yok..
Gelmeyişinin de..
:agla
Teşekkürler :)
 
Love Prince

Love Prince

Üye
çok güzel ve çok duygulu her zamanki gibi :)
 
loss_pain

loss_pain

Üye
yüreğine sağlık
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Doğuş Pertez
Cevap
0
Görüntüleme
3K
Doğuş Pertez
umitgul18
Cevap
5
Görüntüleme
239K
Doğuş Pertez
Cevap
1
Görüntüleme
3K
Doğuş Pertez
Doğuş Pertez
Cevap
1
Görüntüleme
2K
Doğuş Pertez


Üst Alt