SE Xperia Pro ile Maxicep Masaüstü görünüm keyfi

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
SE Xperia Pro ile Maxicep Masaüstü görünüm keyfi
Sony Ericsson'a yavaş yavaş alışmaya başladım derken bu videoyu hazırladım. Videoda nasıl MaxiCep'te sörf yaptığımı canlı canlı göstermek istedim. Nokia 5230 ile çekim yaptığımdan videonun kalitesi düşük. Telefonu normalde çok akıcı kullanıyordum, video çekerken uzaktan baktığım için biraz oyalanma vs. oldu.

Buyrun, ilk inceleme videomu izleyin:



Mobilciler için:
 
  • Beğen
Tepkiler: tempestshine


Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
kalemin güzel adaş :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: Elektr0
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Ayrıntılara takılmayın :)
 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
kalemin güzel adaş :ehe
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Kafan güzel adaş :ehe
 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
pardon, ikinci mesaj tarayıcı hatası :hmmm
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Peki ;)
 
MoonLife01

MoonLife01

Üye
Video acılmıyor ama :(
 
klongs

klongs

Üye
bu video özel yazıyor ingilizce niye
 
HakaN-06

HakaN-06

Üye
İzlemek için üyelik lazım sanırım :islik
 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
@Mehmet ben izledim:hmmm
 
SHS

SHS

Üye
video özel diyor, izlemek için giriş yapamıycam:ehe

video ayarlarını public yap;)
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Videoyu Xperia Pro içerisine kurduğum Youtube uygulamasını kullanarak yüklemiştim. Gizli olarak yüklenmiş. Tekrar herkesin izleyebileceği Genel olarak ayarladım. Şimdi videoyu izleyebilirsiniz.
 
  • Beğen
Tepkiler: Elektr0
klongs

klongs

Üye
xperia proyu 2 elle tutuyorken 5230 u nasıl tuttun
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt