Silinen Üye 94869
Kapalı Hesap
SE Xperia Pro ile Maxicep Masaüstü görünüm keyfi
Sony Ericsson'a yavaş yavaş alışmaya başladım derken bu videoyu hazırladım. Videoda nasıl MaxiCep'te sörf yaptığımı canlı canlı göstermek istedim. Nokia 5230 ile çekim yaptığımdan videonun kalitesi düşük. Telefonu normalde çok akıcı kullanıyordum, video çekerken uzaktan baktığım için biraz oyalanma vs. oldu.
Buyrun, ilk inceleme videomu izleyin:
Mobilciler için:
Buyrun, ilk inceleme videomu izleyin:
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Mobilciler için:
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız







