SE Xperia Neo V - Gelen Mesaj

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
HardRhymeRBJK

HardRhymeRBJK

Üye
    Konu Sahibi
SE Xperia Neo V - Gelen Mesaj
Mesaj geldiğinde bildirim çubuğunda gelen mesajın içeriği gözüküyor. Mesaj ayarlarından bildirim çubuğunda göstermeyi seçtiğimde de mesaj geldiğinde ne telefon çalıyor ne de titriyor. Ama ben mesaj geldiğinde bildirim çubuğunda gözükmesin fakat telefon çalıp titresin istiyorum. Var mıdır böyle bir seçeneğimiz?
 


yakup_281

yakup_281

Üye
tel çalıp titremiyor mu? bende oluyor ama
 
HardRhymeRBJK

HardRhymeRBJK

Üye
    Konu Sahibi
Çalıp titriyo sorun yok. Ama aynı zamanda bildirim çubuğunda gelen mesajda yazıyor. Bildirim çubuğunun özelliğini kapatınca çalıp titreme özelliğide kapanıyo. Yani ben sadece mesaj geldiğinde ekranda gelen mesajın ne olduğunu yazmasın istiyorum.
 
mcnpl4

mcnpl4

Üye
başka mesajlaşma uygulaması kullanabilrsin. eğer istersen go smsi öneririrm. çok gelişmiş bi uygulama
 
HardRhymeRBJK

HardRhymeRBJK

Üye
    Konu Sahibi
BU özellik iphone'larda da var. Ama ayarlardan kapatılıyo. Gelen mesaj lap diye ekranda yazıyo :) Uygulama kullanmadan bi çözümü yoksa böyle kullanmaya devam edicem.
 

Minetlos

Üye
telefon, mesajlar bildirim olarak geldiği için titrer. mesaj için değil. sorun bu
 

61engin61

Üye
bildirim ayarlarından istedigin degişikligi yapabilirsin.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt