HardRhymeRBJK
Üye
SE Xperia Neo V - Gelen Mesaj
Mesaj geldiğinde bildirim çubuğunda gelen mesajın içeriği gözüküyor. Mesaj ayarlarından bildirim çubuğunda göstermeyi seçtiğimde de mesaj geldiğinde ne telefon çalıyor ne de titriyor. Ama ben mesaj geldiğinde bildirim çubuğunda gözükmesin fakat telefon çalıp titresin istiyorum. Var mıdır böyle bir seçeneğimiz?
Uygulama kullanmadan bi çözümü yoksa böyle kullanmaya devam edicem.