SE XPERİA neo Mu Yoksa ?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
raikirin

raikirin

Üye
Neo kullanıcılarına bir sorum var.İnternette izlediğim kadarı ile Neo'nun web tarayıcısı flash içerikli sitelerde kaydırmalar yaparken çok takılıyor.Bu benim için büyük bir sorun.Bu konu hakkında bilgi verirmisiniz?
 


teogurkan

Üye
xperia serisinin arc veya arc s modelini alabiliyorsan onları almanı tavsiye ederim özellikle arc s i ama başka model düşünüuorsan xperia neo al ilk başlarda 1 gün gidiyor sarjı ama sonradan 2 günde bir sarj ediyorsun

----------Eklendi @ 12:53:38 ---------- Yazıldı @ 12:51:05 ----------

sen direk tablet falan bak neo küçük geldiyse samsung un yeni serisi var hem tablet hem telefon bence işini görür :)
 
gurcu_selim

gurcu_selim

Üye
Neo kullanıcılarına bir sorum var.İnternette izlediğim kadarı ile Neo'nun web tarayıcısı flash içerikli sitelerde kaydırmalar yaparken çok takılıyor.Bu benim için büyük bir sorun.Bu konu hakkında bilgi verirmisiniz?

Dostum Neo V kullanıyorum.Öyle bi sorunla karşılaşmadım şimdiye kadar.Neo ve Neo V'nın donanımı aynı olduğu için Neo'da da sorun yaşamazsın.Ha içim rahat etsin diyorsan alternatif tarayıcı programı yüklersin tele.
 

aqx

Üye
Gerçekten çok güzel telefon ve sana önerim yurt dışına gidip gelen tanıdık varsa yurtdışından aldır adamın pasaportuna yazdır ama unutma aldırırken türkçe dil ve menü seçenekleri varmı diye sordur benim arkadaş maruz kalmıştı böyle ;)
 

animated

Üye
neo güzel telefondur
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt