SE Telefonların Işlemci Hızları

Sponsorlu Bağlantılar

cittiyet

Üye
saol
 


ysn-smd-çdm

Üye
sağol
 
dallaspage

dallaspage

Üye
Benim saman beyinli dediğim 2. telefonum baya bir üst sıralardaymış.Hatta Symbianlardan bile daha iyiymiş.Şimdi daha farklı bir gözle bakar oldum telefonuma

Sony Ericsson K610i ARM9 214 AOT koçum benim kim tutar seni :naughty:

Maşallah Core 2 Quad Q6600 gibi :ehe:ehe:ehe:ehe

Ama neden kendi kendine açılıp kapanıyosun haaa benim SAMAN BEYİNLİ telefonum. :bilmem:

Ahh karnımmm SMileler laflarına süper oturmuşşş....
Gülmekten Karnıma Ağrılar Girdii ::DDDD:ehe:ehe:ehe:ehe
 
4b3n

4b3n

Üye
gzL paylaşm saoL
 

serverali

Üye
güzel paylaşım da birde teknik terimleri yazsaydın süper olacaktı.
 
vayvay21

vayvay21

Üye
güzel ya iyi çalışıyormuş telimis:D
 
LeBRon26

LeBRon26

Üye
guzel iyi paylasım
 

nuriornek

Üye
kardeş w700 i için yokmu
 
Tec/-/no

Tec/-/no

Üye
Teşekkürler güzel bilgiler..
 
hidalgo_two

hidalgo_two

Üye
bilgilendirdigin için cok sagol
 
by_bilinmez

by_bilinmez

Üye
SonyEricsson K510i ARM9 109 AOT
demek benim telefonun işlemcisi buymuş
 

penguen24

Üye
AOT jazeele farkı ne?Bilginedirirsen teşekkür ederim:)
 

constantin23

Üye
teşekürler
 
ALpeRenBuGRa

ALpeRenBuGRa

Üye
Bilgilendirme Için Saolasın :nargile:
 
[CeZZaR]

[CeZZaR]

Üye
teşekkürler
 
macline

macline

Üye
harika...
 

emreshener

Üye
saolasın çok işime yaradı
 

ibrahimbaba2

Üye
bildiğim kadarıyla k810i ile k790i arasında bi fark yoktu sistemleri babında bence bu liste yanlış çünkü p990i cilerde karşı çıkmış
 

00_oZzGe_00

Üye
SonyEricsson W580i ARM9 197 AOT
iyidir heralde pek bilmiorum işlemci hızı falan ? :S
 
mahmure

mahmure

Üye
cok sagol arkadasim :):heyo::oke:
 


Üst Alt