SE Telefonların Işlemci Hızları

Sponsorlu Bağlantılar

yxL

yxL

Üye
bi önceki teLefon ' um w300i idi..Listede baya aşağıda kaLmş yaw..:(
 


bariscan_159357

Üye
vay be nerden buldun bunları ya sağol valla hep merak ederdim merakımı geçirdin:)
 

fes

Üye
ne işimize yarar bilmiyorum emege saygı:oke:
 

savass

Üye
paylaşımın için saol.
 

kocavezir

Üye
teşekkürler arkadaşım
 

scr34m

Üye
güzel paylaşım saol
 
emrezorlu

emrezorlu

Üye
eyvallah kardeş sağolasın
 
nafo123

nafo123

Üye
bilgilerin için teşekkür ederim:D
 

sonbattuta

Üye
teşekürler çok iyi olmuş
 
RanK

RanK

Üye
SonyEricsson W810i ARM9 108 AOT GüSeLL

EywaLLah KarDeş SaoLaSın!
 
hamit00

hamit00

Üye
saol bilgi için:)
 

adinsas

Üye
beyler ben sony anti propogandasına başlıyorum piyasaya bi telefon sürüyolar arkası yok ne program ne bi destek kullan at bu ikinci sony telefonum ilki çöktü 400$çöpe gitti ikincisi p990i kullanışsız sizde yazın şikayetlerinizi belki duyarlarda düzeltirler kendilerini
 

islam61

Üye
guzel emege saygı
 

yavuzata

Üye
beyler ben sony anti propogandasına başlıyorum piyasaya bi telefon sürüyolar arkası yok ne program ne bi destek kullan at bu ikinci sony telefonum ilki çöktü 400$çöpe gitti ikincisi p990i kullanışsız sizde yazın şikayetlerinizi belki duyarlarda düzeltirler kendilerini


PARDON????? p990i kullanışsızmı :) yanlış yazdın sanırm ben kullanıyorum valla 1 senedir satmayıda düşünmüyorum aksine 4 gb kart aldım :D

Bu arada bu işlemci hızlarıda yanlış dostum nerden almışsan yanlış yani haberin olsun
p990i nin işlem hızı o kadar düşük olsaydı arkaplanda çalışan programlarda dahil olmak üzere os9.1 işletim sistemini kaldıramazdı

210 Mhz p990i nin
 
Kurt Beyi

Kurt Beyi

Üye
Bileğine kuvvet..
 
CoYoTe®

CoYoTe®

Üye
SonyEricsson W700i ARM9 110 Jazelle Benimki Buymuş:D
 

gokhanez

Üye
Benim Telefon Bayağı Eskimiş Yaw...

Eline Sağlık Güzel Paylaşım...
 
mexico_35

mexico_35

Üye
Bilgi Için Saolun
 
dj_falcon

dj_falcon

Üye
saol abi guzel paylasım
 
khytr89

khytr89

Üye
Benim saman beyinli dediğim 2. telefonum baya bir üst sıralardaymış.Hatta Symbianlardan bile daha iyiymiş.Şimdi daha farklı bir gözle bakar oldum telefonuma

Sony Ericsson K610i ARM9 214 AOT koçum benim kim tutar seni :naughty:

Maşallah Core 2 Quad Q6600 gibi :ehe:ehe:ehe:ehe

Ama neden kendi kendine açılıp kapanıyosun haaa benim SAMAN BEYİNLİ telefonum. :bilmem:
 


Üst Alt