Benim saman beyinli dediğim 2. telefonum baya bir üst sıralardaymış.Hatta Symbianlardan bile daha iyiymiş.Şimdi daha farklı bir gözle bakar oldum telefonuma
Sony Ericsson K610i ARM9 214 AOT koçum benim kim tutar seni
Maşallah Core 2 Quad Q6600 gibi



Ama neden kendi kendine açılıp kapanıyosun haaa benim SAMAN BEYİNLİ telefonum.
