Bende oynamıyorum yardım amaçlıİddaa oynamasamda üst diyorum![]()
üst de olabilir sonuçta iki takımda ofansif oynayacak 
daha fazla olurmuş gibi geliyor bana2-3 gol![]()

kg daha mantıklıDuygusal olacak ama direk 2
KG oranı daha fazlaysa o da olur![]()
sende güveni bitirmişsin be
o kadar kolay bırakmazlar maçıkg daha mantıklısende güveni bitirmişsin be
o kadar kolay bırakmazlar maçı
Siz benden de kötüsünüz. Biraz umutlu olun![]()
Schalke favori gibi ama ben Galatasaray diyorum![]()

