Merhaba ;
Başka bir konu altına yazmıştım , Kemal Kardeş 'in asus 'cu olduğunu yeni farkettim . burayada yazayım
Asus P565 kullanıyorum, SBP Mobile kurdum Çok memnunum , yalnız cihazı kapatıp açtığımda yada herhangi bir nedenle reset attığımda , sbp mobile ekranlarında ve işletim sisteminin orj . menülerinde yani hiçbir yerde yazılar görünmüyor ve cihaz aşırı yavaş çalışmaya başlıyr. Örn başlat menüsüne tıkladığımda sadece simgeler görünüyor .Bu sorunla karşılaştınız mı ? Yardımcı olursanız sevinirim .Şimdiden Teşekkürler.