Sayılarla Kurtlar Vadisi-irak

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
gknky

gknky

Üye
    Konu Sahibi
Sayılarla Kurtlar Vadisi-irak
Kurtlar Vadisi-Irak"ın, sayısal bilgileri, filme harcanan emeği gözler önüne seriyor.

Türkiye-ABD ilişkilerinde büyük bir krize yol açan "başa çuval geçirme olayı"nı konu alan "Kurtlar Vadisi-Irak" filmi 3 Şubat’ta gösterime giriyor.

Senaryosu ve kadrosundaki Hollywood oyuncularıyla büyük merak uyandıran filmin yapımcılığını Raci Şaşmaz üstlendi. Yönetmen koltuğunda Serdar Akar’ın oturduğu filmde, Nejati Şaşmaz ve Hollywood’un tanınmış yıldızlarından Billy Zane başrolleri paylaşıyor.

Hürriyet'in haberine göre, "Kurtlar Vadisi-Irak"ın, Suriye ve Türkiye’de gerçekleşen 42 günlük çekim sürecinin sayısal bilgileri, filme harcanan emeği gözler önüne seriyor.

SAYILARLA 'KURTLAR VADİSİ'

Çekimler boyunca oyuncular dahil tüm set ekibi, tam 1.085.184 km yol kat etti. Bu rakam dünyayı 27 kere dolaşmakla eşdeğer.

Filmde 3391 adet kostüm kullanıldı.

Sette 15 farklı ülkeden görevliler çalıştı.

Suriye ve Türkiye’deki çekimler için oluşturulan setlerde 30 dekor işçisi çalıştı.

1.5 ton boya ve 10 ton metal kullanıldı.

Çekimler boyunca iki jeneratör her gün toplam 160 litre mazot harcadı.

Patlama sahnelerinde 50 kilo barut kullanıldı.

Çekimler boyunca 75 bin küçük şişe su ve 126 bin bardak çay tüketildi.

Türkiye’de ilk kez bir sahnede 6 adet kamera kullanıldı.

(alıntıdır)
 


kikaksk

kikaksk

Üye
yani bu filme gidilir...
 
gknky

gknky

Üye
    Konu Sahibi
kardeş ben gitmem çünkü dizisini bile izlemedim ben sizi bilgilendirmek amacıyla koydum
 
Gokhan43

Gokhan43

Üye
Geçen hafta Salı günden ilk biletleri aldım zaten , Türk Filmelerinden en başarılısı olacağına inanıyorum.

G.O.R.A'yı da alt üst eder.
 
D3N1Z

D3N1Z

Üye
Türkiye de seyirici rekoru kırar bu film kırmassa ben kafamı kırarım
 
kikaksk

kikaksk

Üye
sanırım baya bi gişe rekoru kıracak görünüyo ...ve şimdiden sölüyorum bu filmin devamı mutlaka olur...
 
gknky

gknky

Üye
    Konu Sahibi
sonunu düşünen kahraman olanamaz...


sonunu düşünen kahraman olamaz...
 
ouSahin

ouSahin

Üye
bu film tv'deyken rekor kırdı beyaz perdede dagıtcak meydanını
 
gknky

gknky

Üye
    Konu Sahibi
bana da öle gelio
 
Silinen Üye 153

Silinen Üye 153

Kapalı Hesap
Ankara'da Migros/Afm'de Cuma Gününe Bilet Yok!!!

Satılmıs hepsi gerisini siz düşünün



Gora mora hikaye olcak
 
barabelli

barabelli

Üye
vay be bılet sımdıden bıttıyse cepıx kardesım ama gorayla mukaese etme bırısı komedı dıerının konusu farklı yanı kv ırak kendı kulvarında rekor kırar delı gıbı hasılat rekoruda kırır ama super fılm olucak
 
ChaLLenGeR

ChaLLenGeR

Üye
<div class='quotetop'>(Gokhan43 &#064; Jan 28 2006, 04&#58;06 PM) [post=265715]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
Geçen hafta Salı günden ilk biletleri aldım zaten , Türk Filmelerinden en başarılısı olacağına inanıyorum.

G.O.R.A&#39;yı da alt üst eder.
[/b][/quote]
Eder yaşlısı genci herkes bu filmde olacak
 

slayer

Üye
geçememesini umuyorum... Dahada reklam yapıp seyirci toplamamalı...

Rütükmü ne.. Lanet olsun onlara.. Şimdilerde show TV&#39;de yayınlanıyor... Yarısı blur&#39;lanmış.... Zamanında nerdelerdi_???
 
Galaxy nExUs

Galaxy nExUs

Üye
film bence bugune kadar en iyi turk filmi olacak.ama anlamadığım bişe var.bu filmde bizim türklerin ırakda başına çuval geçirilmesinin öcü alınıyor yani amerikayı küçük düşürüyo peki bunu film icabıda olsa bu amerikanlar bunu nasıl kabullendi hayret.bu filmde amerikanlarda oynuyorya bunu nasıl kabul etmişler hayret...Rol,profesyonellik ve para yaptırıyo olsa gerek.neyse ya ben filmi izleyemeyeceğim.nete ne zaman koyarlarsa o zaman inşallah yada cdsini getirteceğim.ama süper filmdir hiç süphem yok.
 
crazy_amigo06

crazy_amigo06

Üye
bu filn devrim yaratıcak guzel filme benzio ayrıca cogu senaryosu yaşanmış olaylardan esinmiş tşk ediorum bilgilerin için
 

slayer

Üye
"film bence bugune kadar en iyi turk filmi olacak"
seyirci rekorunu k&#305;rabilir ama en iyi olamaz...
-amerikal&#305;lar da ülkelerinimi önemsiyor... Paray&#305; koklat oynarlar heryerde....
__
filmden benimde ç&#305;kar&#305;m olacak... DivX&#39;ini sat&#305;p iyi para kazanacam....
 
gknky

gknky

Üye
    Konu Sahibi
bence bu tarz filmlerle olmaz
türk sineması kaliteli yapımlara başlamalı
 
crazy_amigo06

crazy_amigo06

Üye
bencede ama buda ii bi gelişme amrica filmleri kadar olmasada son zamanlardaki filmler baya ii
hayırlısı dielim
 
gknky

gknky

Üye
    Konu Sahibi
hayırlısı tabi ama daha iyileri yakışır türkiye ye
 

_BECK_HAM_

Üye
gökhan biraz geö oldu ama yinede bilgiler için tskler..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Cevap
0
Görüntüleme
806
HeiLmasTer®
Cevap
1
Görüntüleme
729
zaza
Gulu Gulu
Cevap
3
Görüntüleme
1K
KinG Tornado
arslansem
Cevap
11
Görüntüleme
812
ภคŦเz


Üst Alt