Satılık Nokia N90 - Sıfır Gibi Kutusunda

Sponsorlu Bağlantılar

utkuu

Üye
    Konu Sahibi
Satılık Nokia N90 - Sıfır Gibi Kutusunda
Slm herkese. Ben N90 ınımı satıyorum. Telefon daha 2 aylıktır.Cok temiz kullandım.Yani daha jeletinlerini bile cıkartmadim. Telefonu Nokia shoptan aldim,2 yıl garantisi vardir. Kutusuyla, cdsiyle,data kablosuyla filan herseyiyle birlikte vericem.Telefonu sıfır gibi dusenebilirsiniz o derece temizdir.

Fiyat 900 ytl dir. Pazarlik ise cok olmamakla birlikte dusunebilirim.

msn: [email protected]
mail: [email protected]
 


utkuu

Üye
    Konu Sahibi
guncel...
 

9680102

Üye
bende böyle bir tel. arıyordum. seninle bi konuşalım. ama tele çok istiyorsun. tel 2 aylıksa fiyat çok gibi. sıfırı 950 ytl
 
bynedim

bynedim

Üye
<div class='quotetop'>(9680102 &#064; Apr 10 2006, 01&#58;14 PM) [post=312850]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
bende böyle bir tel. arıyordum. seninle bi konuşalım. ama tele çok istiyorsun. tel 2 aylıksa fiyat çok gibi. sıfırı 950 ytl
[/b][/quote]

Acaba sıfırı nerede 950YTL, ben de düşünüyorum bu modeli fakat o rakama göremedim henüz..
 

RockFord Fosgate

Üye
sıfırı 1000-1100 ytl cıvarı&#33;&#33;&#33;
 
bynedim

bynedim

Üye
1000ytl bile iyi sayılır.. Ancak grey olanını 900ytl&#39;den görebildim..
 

utkuu

Üye
    Konu Sahibi
sıfırı 950 ytl olmaz ya yapmayın gozunuzu seveyim.
nokia lar en ucuz nokiashop larda oluyor zaten orda da sıfı fıyatı 1000-1100 arası diye biliyorum ben...
ayrıca guncel
 

utkuu

Üye
    Konu Sahibi
guncelllll
 
bynedim

bynedim

Üye
1-2 hafta içinde satılmazsa gelicem sana..

Hayırlı satışlar..
 

utkuu

Üye
    Konu Sahibi
<div class='quotetop'>(bynedim &#064; Apr 14 2006, 08&#58;18 PM) [post=315887]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
1-2 hafta içinde satılmazsa gelicem sana..

Hayırlı satışlar..
[/b][/quote]

beklerim valla gel :>
ayrıca guncel
 

utkuu

Üye
    Konu Sahibi
guncellllllllll
 
amedian

amedian

Üye
hayırlı satıslar ama utkucum nokia shoplar en ucuz deiller biraz pahalı bile denebilir
 
Shadowman07

Shadowman07

Üye
650 vereyim..
 

utkuu

Üye
    Konu Sahibi
<div class='quotetop'>(amedian &#064; Apr 18 2006, 01&#58;40 PM) [post=318482]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
hayırlı satıslar ama utkucum nokia shoplar en ucuz deiller biraz pahalı bile denebilir
[/b][/quote]

yok bence yanlısın var.mesela ben daha iki gun once kvk nın internet sitesinden baktım n90 nın fıyatına kdv dahil 1116 ytl yazıyordu. ben kvk nın yalancısıyım valla
 

utkuu

Üye
    Konu Sahibi
<div class='quotetop'>(juniouremre &#064; Apr 18 2006, 06&#58;08 PM) [post=318712]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
650 vereyim..
[/b][/quote]
arkadaslar lutfen komik rakamlarla gelmeyin...
 
onuer007

onuer007

Üye
ıhtıyacım yok ama tarısmalara son vermek ıstedım arkadasım telefonunu satabılecegın maksımum fıayt darılma gucenmece olmasın ama
750 -700 ytl arası degerı bu...
ha eger sıfır gıbıysede edecegı 800 max.
bılgıne
 

utkuu

Üye
    Konu Sahibi
<div class='quotetop'>(onuer007 &#064; Apr 20 2006, 11&#58;52 AM) [post=319777]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
ıhtıyacım yok ama tarısmalara son vermek ıstedım arkadasım telefonunu satabılecegın maksımum fıayt darılma gucenmece olmasın ama
750 -700 ytl arası degerı bu...
ha eger sıfır gıbıysede edecegı 800 max.
bılgıne
[/b][/quote]


senin soyledigin rakam dogru ama nasil dogru eger gidip telefonculara satarsam o rakama aliyorlar, onlar o fiyata alip 800-850 arasi satiyorlar... ama ben elden gidip musterisine satarsam bende 800-850 arasi satabilirim.

Ayrıca telefon satilmistir zaten ilgilenenler icin tesekkur ederim....
 

serrrrcan

Üye
k750 ıle takas ustune 100 ytl 512 kartlı kutusunda garantılı
 


Üst Alt