SoulsEagle
Üye
-
Konu Sahibi
-
elle tutuluyor da bir çay bardağı kadar belki biraz daha fazla ısınıyordur yeni başladı yapmaya sende de oluyor muSarj olurken ısınması normal aşırı olmasının sebebi hava sıcaklıklarıdır ama elle tutulamıcak kadar sıcaksa bi restore sorununu çözebilir.
kullanmıyorum ama 3g ve wifi genelde açık olurŞarjda iken kullanıyor musun telefonu? Öyle yapıyorsan kullanma ve Wi-fi, Bluetooth gibi şeyleri kapat.
Kapatırsan daha iyi olur.kullanmıyorum ama 3g ve wifi genelde açık olur
merak ettim şimdi o yazıyı ısıtsam mı telefonuÇok aşırı ısındığında zaten derece şeklinde simge gelir ve seni uyarır.ßenim telefon güneşin altında kalmıştı öyle bir yazı çıktı. Şarjdaki iken ise ısındığında da telefonu elimden bırakıyorum sorun çözülmüş oluyor.
sürekli olarak cevabı verilmiş konulara yorum atıyorsunTelefonu şarjdayken kullanırsan bu pet bardağı musluğa tutup altını da delmeye benzer ..
iPhone ile ilgilendiğim için olabilir.sürekli olarak cevabı verilmiş konulara yorum atıyorsun
Ne gerek var sırf yazıyı görmek için :Pmerak ettim şimdi o yazıyı ısıtsam mı telefonu
snde çıktı mı hiçDenize git güneşin bağrına koy telefonu o yazı çıkar
Çıkmamısnde çıktı mı hiç
resmini çeksene bi kere nasılmışÇıkmamıAntalya güneşine dayanamıyor cihaz
snde çıktı mı hiç
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?