şarjdayken ısınma

    Konu Sahibi
şarjdayken ısınma
bnde iphone5 var son 1 2 gündür şarj etmeye başlayınca aşırı ısınıyor normal mi ?
 
Sarj olurken ısınması normal aşırı olmasının sebebi hava sıcaklıklarıdır ama elle tutulamıcak kadar sıcaksa bi restore sorununu çözebilir.
 
    Konu Sahibi
Sarj olurken ısınması normal aşırı olmasının sebebi hava sıcaklıklarıdır ama elle tutulamıcak kadar sıcaksa bi restore sorununu çözebilir.
elle tutuluyor da bir çay bardağı kadar belki biraz daha fazla ısınıyordur yeni başladı yapmaya sende de oluyor mu
 
Bazen sıcak havalarda oluyor bi sorun yaratmıcaktır.
 

0MG90

Üye
Şarjda iken kullanıyor musun telefonu? Öyle yapıyorsan kullanma ve Wi-fi, Bluetooth gibi şeyleri kapat.
 
Bütün cihazlar sarj alırken ısınır ama aşırı bir ısı varsa bu hayra alamet değil
 

iskenlii

Üye
Çok aşırı ısındığında zaten derece şeklinde simge gelir ve seni uyarır.ßenim telefon güneşin altında kalmıştı öyle bir yazı çıktı. Şarjdaki iken ise ısındığında da telefonu elimden bırakıyorum sorun çözülmüş oluyor.
 
    Konu Sahibi
merak ettim şimdi o yazıyı ısıtsam mı telefonu
 
Oyunda falan isinir. Wifi kullanma firsatin varsa wifi da kullan. Nette takilip film izleyeceksen sarjda dursun bisey olmaz
 
Telefonu şarjdayken kullanırsan bu pet bardağı musluğa tutup altını da delmeye benzer ..
 
Denize git güneşin bağrına koy telefonu o yazı çıkar