Sarj aletim neden farklı

Sponsorlu Bağlantılar

ılgınbursa

Üye
    Konu Sahibi
Sarj aletim neden farklı
Arkadaşlar geçen gün migrostan aldığım lg g2 telefonumun sarj aletini ilk defa hayatımda gördüğüm bi modelle karşılaştım arkadaşımda da lg g2 var onun ki usb uçlu priz. Benim ki ise şöyle bi şey


Neden bu şekilde acaba benimki neden farklı?
 


ARİF MARAŞ

ARİF MARAŞ

Üye
sana kore modelini satmış olabilirler batarya çıkyor mu
 

ılgınbursa

Üye
    Konu Sahibi
SoulsEagle

SoulsEagle

Üye
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
;)
 
0MG90

0MG90

Üye
Farklı ülkelerin farklı priz girişleri var
Aldığın ürün ithalatçı garantili olabilir belki, farklı ülkeden gelmiş olabilir, garantisi ne?
 
SoulsEagle

SoulsEagle

Üye
attığım olmazsa pcye bağlayıp şarj et
 
0MG90

0MG90

Üye
Priz çevirici alırsa sorunsuz şarj eder o sorun değil
 
Ysfemrhn

Ysfemrhn

Üye
Bu adaptör ingiliz adaptörü değil mi ya? :D büyük ihtimalle yurtdışından alınmış bir modeli satmışlardır sana, adaptörle kullan sorun olmaz
 

yunusbeen

Üye
Kıbrıs'ta kullanılan prizlere uygun modeli satmışlar. kktc de teller daha ucuz ordan gelmiştir bu.
 
Davut420042

Davut420042

Üye
Senin Farkın O ;) ;) ;)
 

blackcemre

Üye
Benikde iki uçlu farklı birşey
~
 

e.c.g

Üye
farklı ülkeden gelmiş olabilir, garantisi ne?
 
McBoltt60

McBoltt60

Üye
Jelly Beanci adın olan bu kişyee inanmayınn BUNUN YÜZÜNDEN telefonum zaararr görüyordu sakın söylediklerine inanıp yapmayın !!!
telfonum arza görüyordu !!
LÜTFEN
sakın MÜMKÜNSE ŞİKAYET EDİİNN !!??!!
 
  • Beğen
Tepkiler: bby-34

blackcemre

Üye
Jelly Beanci adın olan bu kişyee inanmayınn BUNUN YÜZÜNDEN telefonum zaararr görüyordu sakın söylediklerine inanıp yapmayın !!!
telfonum arza görüyordu !!
LÜTFEN
sakın MÜMKÜNSE ŞİKAYET EDİİNN !!??!!
Kardeş tamam şikayet etti tıkla tamamdır kafanı yorma
 
  • Beğen
Tepkiler: McBoltt60
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
Avrupa şarjı yurt dışı cihazlarda oluyor
 
McBoltt60

McBoltt60

Üye
Kardeş tamam şikayet etti tıkla tamamdır kafanı yorma
Yaa kafa ma taktim korktugum basima geldi arkadas sebebiyle cami catlattim tam oldu ya bidr orasi acik oldu toz girme ihtimali var o nun yuzunden ne olduysa kotu bi gun ... neyse
sagolasin. Genede..
 
  • Beğen
Tepkiler: bby-34

blackcemre

Üye
Yaa kafa ma taktim korktugum basima geldi arkadas sebebiyle cami catlattim tam oldu ya bidr orasi acik oldu toz girme ihtimali var o nun yuzunden ne olduysa kotu bi gun ... neyse
sagolasin. Genede..
lgg g2 nin mi?
 
McBoltt60

McBoltt60

Üye
Evet ooo kullanici yuzunden
Video. Ses kaydi megafonu bozuluyodu belki de.bozuldu.
... ama ses cekiyo iyii
2 ci var mi bilemiyorumda .. ama sorun yok suan
Igne batirdigim. Yer toz vs kapmazsa iyi...
 
  • Beğen
Tepkiler: bby-34


Üst Alt