nasıl çıkıyor valla ben arka kapağı nasıl açacağımı bilemedim direk telefonu sarja taktım ve kullanıyorum 1 gündürsana kore modelini satmış olabilirler batarya çıkyor mu
Benimki de böyleydi. Ama malesef kaybettim. Hızlı dolduruyordu şarjı.Benikde iki uçlu farklı birşey
~
Kardeş tamam şikayet etti tıkla tamamdır kafanı yormaJelly Beanci adın olan bu kişyee inanmayınn BUNUN YÜZÜNDEN telefonum zaararr görüyordu sakın söylediklerine inanıp yapmayın !!!
telfonum arza görüyordu !!
LÜTFEN
sakın MÜMKÜNSE ŞİKAYET EDİİNN !!??!!
Yaa kafa ma taktim korktugum basima geldi arkadas sebebiyle cami catlattim tam oldu ya bidr orasi acik oldu toz girme ihtimali var o nun yuzunden ne olduysa kotu bi gun ... neyseKardeş tamam şikayet etti tıkla tamamdır kafanı yorma
Farkli bunlar tabiiBenimki de böyleydi. Ama malesef kaybettim. Hızlı dolduruyordu şarjı.
lgg g2 nin mi?Yaa kafa ma taktim korktugum basima geldi arkadas sebebiyle cami catlattim tam oldu ya bidr orasi acik oldu toz girme ihtimali var o nun yuzunden ne olduysa kotu bi gun ... neyse
sagolasin. Genede..
Evet ooo kullanici yuzundenlgg g2 nin mi?
