Sarı kutu hakkında

Baktım şimdi T40 için istenen sarı puan 11.000, bu durumda 1 yılda yüklenecek sarı puan toplamı 3600 olursa
 

0MG90

Üye
2014 ün sonunda T40 alabilirim belki
 
Tepkiler: Ccihat67
Benimki silinecek mi silinmesede almayacam alacak birşey yokki dandik dandik şeyler
 
Aynen fazla seçenek yok zaten, en iyisi mağaza indiriminde kullanmak.
 

Ccihat67

Üye
    Konu Sahibi
Ben t40 alıcam hedefim o
 
baktım gitmemiş benim hala 2990 t40 ne zaman alırım acaba
 
3600 ün altındaki puanlar silinmiyor Halis Çünkü bir yılda toplam 3600 puan veriyor sana. Bu puanları da sonraki yıl sonuna kadar kullanabiliyormuşsun.
 

0MG90

Üye
ben boşuna mı harcadım şimdi! insan kesin bir bilgi verir ya!
 
Tepkiler: Mad EagLe
3600 ün altındaki puanlar silinmiyor Halis Çünkü bir yılda toplam 3600 puan veriyor sana. Bu puanları da sonraki yıl sonuna kadar kullanabiliyormuşsun.
he anladım keşke 3590 olsaymış 2990'da demekki bu sene sonuna kadar kullanabilirim iyi de daha çok toplanması gerekmiyor mu her ay 30 alıyorum
 

0MG90

Üye
Bu yıl sonuna kadar birikseydi alırdım T40 ı