mfb2
Üye
Şanlı Tarihimiz Bugünleri Unutmayacak !.
‎12 Eylül 2011 | Kadıköy Şükrü Saraçoğlu Stadyumu2011-2012 Sezonu İlk Maçı Seyircisiz (!)
İçeride “Milyonlarca Taraftarın Yüreği, Siper Etti Sana Kendini” pankartı, stadın dışında takımımıza siper ettiğimiz yüreğimiz vardı.
... Lig TV’sini iptal edip, sevdasını yüreğine koyup Kadıköy’e koşanlar engelleri bir kez daha aştı Fener’in Bahçe’sinde, yine düğün yine dernek vardı bizlere. Amaç aşkımıza aşkımızı anlatmak, bir an bile olsa Aykut Hocamıza sesimizi duyurabilmek, Alex’e “Yine buradalar “ , Volkan’a “Geleceklerini biliyordum”, yeni futbolcularımıza ise “Nereden geliyor bu ses?” dedirtebilmekti; her şeyden önemlisi şartlar ne olursa olsun yüreğini ortaya koyanların asla yalnız kalmayacağını göstermekti.
Niyetimiz galibiyet görmek değildi, 3 puan da bizler için çok bir şey ifade etmiyordu , sade ve sadece bu zor günlerde ayakta kalabilmekti önemli olan. Sürecin başından beri göğsümüzü kabartan futbolcularımızı ve teknik heyetimizi onurlu mücadeleleri için can-ı yürekten tebrik ederiz.
Fenerbahçe Düşmanları’nı hep birlikte yenmeye devam edeceğiz!
‎12 Eylül 2011 | Kadıköy Şükrü Saraçoğlu Stadyumu2011-2012 Sezonu İlk Maçı Seyircisiz (!)
İçeride “Milyonlarca Taraftarın Yüreği, Siper Etti Sana Kendini” pankartı, stadın dışında takımımıza siper ettiğimiz yüreğimiz vardı.
... Lig TV’sini iptal edip, sevdasını yüreğine koyup Kadıköy’e koşanlar engelleri bir kez daha aştı Fener’in Bahçe’sinde, yine düğün yine dernek vardı bizlere. Amaç aşkımıza aşkımızı anlatmak, bir an bile olsa Aykut Hocamıza sesimizi duyurabilmek, Alex’e “Yine buradalar “ , Volkan’a “Geleceklerini biliyordum”, yeni futbolcularımıza ise “Nereden geliyor bu ses?” dedirtebilmekti; her şeyden önemlisi şartlar ne olursa olsun yüreğini ortaya koyanların asla yalnız kalmayacağını göstermekti.
Niyetimiz galibiyet görmek değildi, 3 puan da bizler için çok bir şey ifade etmiyordu , sade ve sadece bu zor günlerde ayakta kalabilmekti önemli olan. Sürecin başından beri göğsümüzü kabartan futbolcularımızı ve teknik heyetimizi onurlu mücadeleleri için can-ı yürekten tebrik ederiz.
Fenerbahçe Düşmanları’nı hep birlikte yenmeye devam edeceğiz!
