samsunk s2 kendiliginden yannıyormuş ?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
djdeycan

djdeycan

Üye
ben yakmak için uğraştım yanmadı hatta bidaha denedim overclock yaptım 1.5 ghz a oyun oynadım deminden beride film açık hiç bşyde olmadı ya zeta ics rom yüklü kernel de siyah kernel :) bence o telefonda sorun var kısaca yanmıyo bu telefon aşırı zorşamadan şansına üretimde hata denk gelmiş 200 bin euro verip aldığın audi bile fabrika çıkışlı turbo sorunu olabiliyosa 1,800 tl lik cihazda olabilir

---------- Eklendi @ 23:14:23 ---------- Yazıldı @ 23:08:53 ----------

ben yakmak için uğraştım yanmadı hatta bidaha denedim overclock yaptım 1.5 ghz a oyun oynadım deminden beride film açık hiç bşyde olmadı ya zeta ics rom yüklü kernel de siyah kernel :) bence o telefonda sorun var kısaca yanmıyo bu telefon aşırı zorşamadan şansına üretimde hata denk gelmiş 200 bin euro verip aldığın audi bile fabrika çıkışlı turbo sorunu olabiliyosa 1,800 tl lik cihazda olabilir
 


blacktalon

blacktalon

Üye
doğru diyosun bi spor araba da yanmıştı ferrari yada porshe du yanılmıyorsam adam deneme için sürüyor motoru yanıyor sgs2 de bu hata olması normal el yapımı araclarda bile oluyor
 

furkey

Üye
doğru diyosun bi spor araba da yanmıştı ferrari yada porshe du yanılmıyorsam adam deneme için sürüyor motoru yanıyor sgs2 de bu hata olması normal el yapımı araclarda bile oluyor

aslında el yapımı olduğundan olması doğal. Kul bu sonuçta hata yapabilir. Ama fabrikasyonda eğer 1 tanesinde bile hata varsa diğer hepsinde de aynısının başa gelme potansiyeli vardır. Ha fazladır demiyorum. Ama vardır yani. Sonuçta o telefona uygulanan aynı işlemler milimetresine kadar diğerlerine de uygulanıyor.
 
turker10

turker10

Üye
özellikle uğraşan yani root ayarlarıyla hızlarıyla oynayıp aynı anda çok çok fazla programla yüklenen biri belki yakabilir yada patlatabilir ama inanki sen o değilsin böyle şeylerden korkmayın...
 

furkey

Üye
özellikle uğraşan yani root ayarlarıyla hızlarıyla oynayıp aynı anda çok çok fazla programla yüklenen biri belki yakabilir yada patlatabilir ama inanki sen o değilsin böyle şeylerden korkmayın...

şöyle diyin canımı yiyin :) Katılıyorum fantazi yapmaya gerek yok telefonla :D
 

femtv

Üye
bir ihtimal olabilir
 

ozgur_473

Üye
o resimdeki tel at&t yani bir yabanci firmanin samsung a ozel yaptirdigi cihaz turkihedeki turkcell in t serisi gibi
 
ibrother

ibrother

Üye
benim Android kışın kalorifer petegi gibi sıcacık olumlu yönden bakın.:)
 
murat0288

murat0288

Üye
samsunk lar yanar, patlar, elektrik çarpar, herşey olur ama SAMSUNG da öyle bişey yok....:aha:
 
avcitalip

avcitalip

Üye
:) güzeldi sumsanglar da var çin malları

Nokia Gorparation Detected :naughty:

yok abicim yanacağını sanmıyorum ama yanmış olabilir zavallı adam

acaba cihazı garantiye girmiş mi ?

---------- Eklendi @ 18:33:40 ---------- Yazıldı @ 18:28:35 ----------

yanan cihaz i9100G olabilir amerika versiyonu burada kullanan arkadaşlara soruyorum kimse yanıyor demiyor sadece ısınıyor diyorlar kışın iyi oluyormuş dışarıda üşüyünce ellerini ısıtıyorlarmış...
 
aşikar53

aşikar53

Üye


buyur kardeşim

O resimdeki galaxy s2 degil simkart benimkinde yatik onda dik benimki kameranin altinda onda yaninda benmi yanlis gordum
 
avcitalip

avcitalip

Üye
O resimdeki galaxy s2 degil simkart benimkinde yatik onda dik benimki kameranin altinda onda yaninda benmi yanlis gordum

aynen katılıyorum Abdullah ama gs2 ise amerika modeli olabilir i9100G modeliyle üretilenlerden veya yukarıda arkadaşın belirttiği gibi sumsang olabilir :D

---------- Eklendi @ 19:03:31 ---------- Yazıldı @ 19:02:40 ----------



bu resimde de iphone yanmış acaba böyle cihazlar garantiye giriyor mu ?

---------- Eklendi @ 19:03:56 ---------- Yazıldı @ 19:03:31 ----------



---------- Eklendi @ 19:04:34 ---------- Yazıldı @ 19:03:56 ----------



---------- Eklendi @ 19:06:31 ---------- Yazıldı @ 19:04:34 ----------

ama nokia da patlayabilir miş !
 
aşikar53

aşikar53

Üye


buyur kardeşim

O resimdeki galaxy s2 degil simkart benimkinde yatik onda dik benimki kameranin altinda onda yaninda benmi yanlis gordum
 
klongs

klongs

Üye
o galaxy s2 lte skyrocket
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt