djdeycan
Üye
ben yakmak için uğraştım yanmadı hatta bidaha denedim overclock yaptım 1.5 ghz a oyun oynadım deminden beride film açık hiç bşyde olmadı ya zeta ics rom yüklü kernel de siyah kernel
bence o telefonda sorun var kısaca yanmıyo bu telefon aşırı zorşamadan şansına üretimde hata denk gelmiş 200 bin euro verip aldığın audi bile fabrika çıkışlı turbo sorunu olabiliyosa 1,800 tl lik cihazda olabilir
---------- Eklendi @ 23:14:23 ---------- Yazıldı @ 23:08:53 ----------
ben yakmak için uğraştım yanmadı hatta bidaha denedim overclock yaptım 1.5 ghz a oyun oynadım deminden beride film açık hiç bşyde olmadı ya zeta ics rom yüklü kernel de siyah kernel
bence o telefonda sorun var kısaca yanmıyo bu telefon aşırı zorşamadan şansına üretimde hata denk gelmiş 200 bin euro verip aldığın audi bile fabrika çıkışlı turbo sorunu olabiliyosa 1,800 tl lik cihazda olabilir
bence o telefonda sorun var kısaca yanmıyo bu telefon aşırı zorşamadan şansına üretimde hata denk gelmiş 200 bin euro verip aldığın audi bile fabrika çıkışlı turbo sorunu olabiliyosa 1,800 tl lik cihazda olabilir---------- Eklendi @ 23:14:23 ---------- Yazıldı @ 23:08:53 ----------
ben yakmak için uğraştım yanmadı hatta bidaha denedim overclock yaptım 1.5 ghz a oyun oynadım deminden beride film açık hiç bşyde olmadı ya zeta ics rom yüklü kernel de siyah kernel
bence o telefonda sorun var kısaca yanmıyo bu telefon aşırı zorşamadan şansına üretimde hata denk gelmiş 200 bin euro verip aldığın audi bile fabrika çıkışlı turbo sorunu olabiliyosa 1,800 tl lik cihazda olabilir




