samsung yeter artık canıma tak etti

Sponsorlu Bağlantılar

best1905

best1905

Üye
    Konu Sahibi
samsung yeter artık canıma tak etti
arkadaşlar samsung ne kadar umursamaz bi firma ya 4.2.2 güncellemsini atladık dediler bi 4.3 gelecek cihazlar hakkında bilgi vermiyorlar nasıl firma bu ya s3 miniye 4.2.2 gelcek diyorlar bi güncelleme gelmicek diyorlar güncelleme gelcekmi bu telefona merak ediyorum 4.2.2 deki bazı özellikleri seviyorum onun için güncelleme önemli benim için
 


farukbekl

farukbekl

Üye
al iphone 5 hiç bir şeyden habersiz kalmazsın. biz niye apple tercih ediyoruz. çünkü müşteri memnuniyeti var. umursamaz değiller.
 
  • Beğen
Tepkiler: furkann20
best1905

best1905

Üye
    Konu Sahibi
  • Beğen
Tepkiler: The Shadow, .caner. ve Samet.25

Samet.25

Kardes beklemekten baska care yok malesef... 4.22 ozelliklerini seviyosan 4.2.2 tabanli bi custom rom yukle
 
Penci Hoca

Penci Hoca

Üye
Şimdilik S3 e bile 4.2.2 gelmedi. S3 mini üçün hayal
 
furkann20

furkann20

Üye
Galaxy S 4 google edition 4.3 güncellemesini almaya başladı.

Note 3 tanıtımından sonra eylül sonunda 4.3 güncellemesinin S 4 samsung editionlara geleceğini söylüyorlar.

Galaxy S 3 ve note 2 ne zaman 4.3 alacağını belirten yok. Ama benim tahminim Kasım ayından önce almaz. Çünkü klasik samsung politikasıdır bu en yeni nesil telefonu her zaman daha erken güncelleme alır, bir önceki nesil her zaman en az 2 ay bekler (daha çok beklediği de görüşmüştür)

Ara modeller ise en az 6 ay bekler diye düşünüyorum...

S 2 ve ara modeller için touchwiz arayüzü bahane edilip 4.2.2 verilmeyebilir diye düşünüyorum. Verse de çok fazla kırpılmış biçimde geleceği kesin. Onun yerine kararlılık güncelleştirmesi verip geçiştirebilirler. Tabi bu da benim tahminim....
 


Üst Alt