Samsung Wave vs. Nokia N8

Sponsorlu Bağlantılar

mkryvz

mkryvz

Üye
Sanırım tartışma bitti :), benim için son derece sürükleyici ve keyifli bir sohbetti.
Eğer ilginizi çekerse mobil cihazlardaki CPU yanılgısı hakkında yeterince açıklayıcı bilgiyi bulabilirsiniz.

Ve tüm Nokia camiasına kötü bir haberede ulaşabilirsiniz. Eğer verdiğim linkleri sabır ve dikkatle okursanız, pek çok sorunuza cevap bulacaksınız.
 


Starsley

Tartışma bitsin zaten gereksiz bi tartışma wave üretimden kalktı n8 satılmaktan bulunamıyor :oke: sonuç apaçık
 
KaTLeDeN67

KaTLeDeN67

Üye
wave üretimden kalktı ama yenisi gelecek
 

Starsley

Ne yenisi üretimden kalkmış telefonun yenisi olmaz ancak farklı bir model çıkar
 

qewo

Üye
samsung wavele n8i karşılaştırdım hdmı çıkışı gibi artıları olsada nokinn klasik hataları hala devam ediyor megapiksel olarak iyi gibi görünen nokia telefonlar hiç bi zaman istenilen fotoğrafı vermiyor denemelerde gördüm ki wave kamerasının özellikle gece çeimlerinin n8den daha iyi olduğu gün gibi ortada nokia carl zeis lenslerini bir türlü telefonlanla bütnleştiremedi ayrıca işletim sistemi symbian o nedir ya n8 özelliklerini duyduğum elime alınca heyecanlanırım saanmıştm teli kullanınca klasik nokia demeden geçemiyo insan android kullanılsaydı başka bi telefon olabilirdi amoled ekran kullamaları iyi de wave çıkalı yıl olacak adamlar ne zaman koymuştu demek geliyor insan içinden bari süperamoled kullansaydınız ayrıca badanın sunduğu imkanlar harika fiyat açısından da n8den daha iyi ayrıca boyut açısından da hiç düşünmeyen alacaksanız wave alın sırf symbian olduğu için bile alınmaz
 
franzliszt

franzliszt

Üye
samsung wavele n8i karşılaştırdım hdmı çıkışı gibi artıları olsada nokinn klasik hataları hala devam ediyor megapiksel olarak iyi gibi görünen nokia telefonlar hiç bi zaman istenilen fotoğrafı vermiyor denemelerde gördüm ki wave kamerasının özellikle gece çeimlerinin n8den daha iyi olduğu gün gibi ortada nokia carl zeis lenslerini bir türlü telefonlanla bütnleştiremedi ayrıca işletim sistemi symbian o nedir ya n8 özelliklerini duyduğum elime alınca heyecanlanırım saanmıştm teli kullanınca klasik nokia demeden geçemiyo insan android kullanılsaydı başka bi telefon olabilirdi amoled ekran kullamaları iyi de wave çıkalı yıl olacak adamlar ne zaman koymuştu demek geliyor insan içinden bari süperamoled kullansaydınız ayrıca badanın sunduğu imkanlar harika fiyat açısından da n8den daha iyi ayrıca boyut açısından da hiç düşünmeyen alacaksanız wave alın sırf symbian olduğu için bile alınmaz

doğru hemen wave alalım kies problemimiz olsun bada1.2 yi 5 sene gelsin diye dua edelim 1.2 illegal olarak yükleyip bada 2.0 hayalleri kuralım , n8le 256aac çift mikrofonla sesli videolar çekerken wavele 64kbpslik tek mikrofondan sesli videoyla kendimizi kandıralım , samsung app ücretli uygulamaları döşesin bize ,xenon flaş olmasın,dolby digital olmasın , çizilmez kasamız olmasın,fm transmitterımız olmasın, usb ile hiçbirşey bağlayamayalım , ücretsiz agps kullanamayalım,10-15mb lık kayıpsız fotolar cekemeyelim hiçbir destek yeri bulamadığımız gibi 5 liraya aldığımız teli 1 liraya geri alsınlar die dua edelim dimi-- haklısın işte hiç düşünmeden wave almalıyız seninde söylediğin gibi ama biz biraz düşününce n8 alıyoruz ;)
 
pRime.

pRime.

Üye
doğru hemen wave alalım kies problemimiz olsun bada1.2 yi 5 sene gelsin diye dua edelim 1.2 illegal olarak yükleyip bada 2.0 hayalleri kuralım , n8le 256aac çift mikrofonla sesli videolar çekerken wavele 64kbpslik tek mikrofondan sesli videoyla kendimizi kandıralım , samsung app ücretli uygulamaları döşesin bize ,xenon flaş olmasın,dolby digital olmasın , çizilmez kasamız olmasın,fm transmitterımız olmasın, usb ile hiçbirşey bağlayamayalım , ücretsiz agps kullanamayalım,10-15mb lık kayıpsız fotolar cekemeyelim hiçbir destek yeri bulamadığımız gibi 5 liraya aldığımız teli 1 liraya geri alsınlar die dua edelim dimi-- haklısın işte hiç düşünmeden wave almalıyız seninde söylediğin gibi ama biz biraz düşününce n8 alıyoruz ;)

:kop: Alem adamsın be. :kop: :D İçimden geçenleri sen yazmışsın resmen. :D :ehe:
 

Starsley

:d:d:d:d
 

ganster86

Üye
n8 cıler sıze soruyorum ikide bir gpu falan diyorsunuz hadi bakalım altta verdiğim oyunlara tek tek bakın.
hangisi n8 de var eğer varsa link koyup gösterin bizde inanalım.

Gangstar: West Coast Hustle HD (Gameloft)

Blades of Fury HD (Gameloft)

Brothers In Arms® 2: Global Front HD (Gameloft 300 mb) bu n8de varmı yok çünkü calıstıracak donanımı yok.

Modern Combat: Sandstorm (Gameloft)

Zombie Infection HD (Gameloft)

Let's Golf! 2 HD (Gameloft 300 mb)

Bruce Lee Dragon Warrior

Hero of Sparta 2 HD (Gameloft)

Dungeon Hunter (Gameloft)


yok gpu varmıs e var biliyoruz faydası var mı varsa bu oyunlar var mı?
 
franzliszt

franzliszt

Üye
n8 cıler sıze soruyorum ikide bir gpu falan diyorsunuz hadi bakalım altta verdiğim oyunlara tek tek bakın.
hangisi n8 de var eğer varsa link koyup gösterin bizde inanalım.

Gangstar: West Coast Hustle HD (Gameloft)

Blades of Fury HD (Gameloft)

Brothers In Arms® 2: Global Front HD (gameloft 300 mb) bu n8de varmı yok çünkü calıstıracak donanımı yok.

Modern Combat: Sandstorm (Gameloft)

Zombie Infection HD (Gameloft)

Let's Golf! 2 HD (Gameloft 300 mb)

Bruce Lee Dragon Warrior

Hero of Sparta 2 HD (Gameloft)

Dungeon Hunter (Gameloft)


yok gpu varmıs e var biliyoruz faydası var mı varsa bu oyunlar var mı?

malesef sana uzun uzun yazarım ama niyetinin wave i övüpde n8 i kötülemek olduğunu bildiğim için sana bir paylaşımda bulunmucam sadece gir symbian 3 bölümüne oyunlara iki dakikanı ayır gereken cevabı alacaksın :) tatminsizlik yaşarsan yabancı sitelerden tatmin edicem her , gpu sadece oyunlar için geçerli değildir video,foto ve müzik performansını etkilemektedir, buraya hd oyun linki sıralarsam görürsün , o symbian3 bölümünde pesin portlanmış haline göz atmayıda unutma
 

ganster86

Üye
malesef sana uzun uzun yazarım ama niyetinin wave i övüpde n8 i kötülemek olduğunu bildiğim için sana bir paylaşımda bulunmucam sadece gir symbian 3 bölümüne oyunlara iki dakikanı ayır gereken cevabı alacaksın :) tatminsizlik yaşarsan yabancı sitelerden tatmin edicem her , gpu sadece oyunlar için geçerli değildir video,foto ve müzik performansını etkilemektedir, buraya hd oyun linki sıralarsam görürsün , o symbian3 bölümünde pesin portlanmış haline göz atmayıda unutma
yemedi dimi kocum hadi sırala da görelim bu oyunlardan bir tanesi n8 de varsa n8 waveden üstün diyecem hadi yemez
benim daha yazmadığım hd oyunlar var
 
franzliszt

franzliszt

Üye
yemedi dimi kocum hadi sırala da görelim bu oyunlardan bir tanesi n8 de varsa n8 waveden üstün diyecem hadi yemez
benim daha yazmadığım hd oyunlar var

terbiyeni takın diğer konuda tatmin ettim seni bakarsan görürsün
 
pRime.

pRime.

Üye
Aynen de hala saldırı halinde arkadaş.
:D
 

Starsley

:D:D:D:D yediremedi
 
clarsa

clarsa

Üye
burocka merak ettiğin neyse sen bana sor ben sana cevap veririm ... 2 haftadır kullanıyorum telefonu

--------------- Ekleme ---------------

valakus arkadaşım wave telefonda olmayan ve nokia da olan bi özellik söylermisin lütfen... nokia 10 yıl geçse samsungun bu modelinin üstüne telefon yapamaz . sen bence telefonu bi kullan sonra yorum yap . ozaman anlarsın nokia ne demek samsung ne demek. saygılar
arkadaş çağdışı kalmış :D
 

Starsley

Bilgisizlik kötü şey :D
 
eaagent

eaagent

Üye
N8 fotoğraf çekiminde iyi diye göklere çıkardınız. Madem o kadar iyi kamerası var ndn Hd videoları 24 fpste çekio Wave 30 fpste çekio ?
İşlemci falan karşılaştırmayın Benchmarklar var açık açık wave tur bindirio siz sallıonuz.
Bada symbiancıları topluo Nokia microsofta açlışacağı için
Bada 2.0 çknca eksk dediğiniz özellklern çoğu wavede bulunacak flash flash die yırtındığnız özellkler vb ve telefonun hızı zaten n8i ezio
daha neyi tartışıosun k madem kamera bu kadar değerli git bi profesyonel kamera al onla artslk yap n8 le rezl olacağna... ;)
 
Uruloki

Uruloki

Üye
ya bi şu konunun hepsini okudun mu yok boşuna hepsini okumadan yazma bence tüm saldırılarının cevabı var
 
eaagent

eaagent

Üye


Üst Alt