Samsung vodefone h1 360 avea sorunu

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

mdby

Üye
    Konu Sahibi
Samsung vodefone h1 360 avea sorunu
selam. bugun bu telefonu aldım. avea kullanıyorum ve dolayısıyla vodefone 360 oturumunu açamıyorum. sadece telefon olarak iş görüyor. bu sorunu nasıl çözebilirim? ya da çözebilir miyim? ne yapmam gerekiyor yardımcı olur musunuz?

--------------- Ekleme ---------------

çözüldü silinebilir.
 


haltie

haltie

Üye
çözüm nedir peki aynı sorunu yaşayan arkadaşlara yardımcı olabilir
 

mdby

Üye
    Konu Sahibi
çözüm vodafone hat almak. :)
 

carpediem81

Üye
selam. bugun bu telefonu aldım. avea kullanıyorum ve dolayısıyla vodefone 360 oturumunu açamıyorum. sadece telefon olarak iş görüyor. bu sorunu nasıl çözebilirim? ya da çözebilir miyim? ne yapmam gerekiyor yardımcı olur musunuz?

--------------- Ekleme ---------------

çözüldü silinebilir.


kardeş merhaba bende de bu telefondan var bir türlü oturum açamıyorum.hattım vodafone.başka internet sayfaları açılıyor fakat oturum açılmıyor.sen nasıl hallettin?birde uygulama yükleyebileceğimiz bir site var mı?
 

djmelih34

Üye
carpediem81 arkadasla aynı sorunum var. telefonumu satıcam cok sıkıntı var kullanımı acısından.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt