mdby
Üye
Samsung vodefone h1 360 avea sorunu
selam. bugun bu telefonu aldım. avea kullanıyorum ve dolayısıyla vodefone 360 oturumunu açamıyorum. sadece telefon olarak iş görüyor. bu sorunu nasıl çözebilirim? ya da çözebilir miyim? ne yapmam gerekiyor yardımcı olur musunuz?
--------------- Ekleme ---------------
çözüldü silinebilir.
--------------- Ekleme ---------------
çözüldü silinebilir.

