Samsung Ve Hayatımda Gördüğüm En Büyük Rezillik..

  • 30 Eylül 2013
  • 1149 Okunma
  • 21 Cevap

  1. Arkadaşlar http://www.maxicep.com/forum/konu/samsung-galaxy-s4-cam-kirildi.842739/ Bu konumdan hatırlayacak olan bazı üyelerimiz vardır belki. Bugün telefonu babamla götürdük samsung'a . Telefon babamın üstüne kayıtlıydı. Kasko için gerekli işlemler yapıldı. Son olarak fatura istendi. Faturayı uzattığımızda (kontrol etmemek bizim salaklığımız) kontrol eden çalışan faturanın Giresun'daki babamla aynı isme sahip olan bir kişinin üstüne yazılmış olduğunu farketti. Yani telefon bizim değil , Giresunda yaşayan daha bu durumun farkında olmayan birisinin adına yazılmış. Tamam bu konuda fatura paraf edilecek. Fatura yeniden yazılacak. Ama kasko işlemleri yapıldığında fatura o adamın üstüneydi. Fatura silindiğinde o telefon biz daha satın almadan kırılmış olucak. Ayrıca kasko sadece ekranı yapıyormuş ezilen kasaya bir müdahale edilmeyebilirmiş. Samsung alacaksanız bir daha düşünün. Şimdiki aklım olsa gidip htc one almıştım.
     


    Yazan: ygtarsln
    Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı: 30 Eylül 2013
    themardinli bunu beğendi.
  2. Samsung ile ne alakası var ? İş yerinin suçunu firmaya atanlara ayrı hayranım.
     
  3. İş yerinin markasının samsung olduğunu unutmayalım.
     
  4. Fatura nasıl başkasının üzerine olur, gerçekten ilginç. Kimlik numarası olmaz mı faturada...
     
  5. şimdi bu adam neden samsung u savunuyo diyeceksiniz ama burda hata samsung a ait değil o mevkiye kadar adam kayırmayla gelen cahil insanları evrak işlerine getirirsen böyle olur işte :) ayrıca her markanın çalışanlarında böyle hatalar var gidip htc one alsan ne olacak sanki htc nin servisi süper servis mi hatasız mı yani :D burada senin de hatan var unutmamak gerek :)
    ---
    sonuçta bir personel samsung adına çalışıyorsa ve kötüyse bu samsung un da kötü olduğu anlamına gelmez, çalışanların yaptığı hata markanın ürünlerinin kalitesini düşürmemeli bence :) bir pazarlamacı olarak söylüyorum bizim şirketin kalitesini düşüren mallar değil, bize yanlış bilgi verip rezil olmamızı sağlayan güzel ama cahil sekreterler :D
     
    ygtarsln, .caner. ve Kontrol bunu beğendi.
  6. samsunga atılan birçok suçlamalardan bir tanesi. size faturayı kesen kişi bir yanlışlık yapmış ve bunu dahil samsunga atmışsın ilginç
     
  7. Ha direkt fabrikadan aldın yani ?
     
    H.TOGAN, Dede ve Samet.25 bunu beğendi.
  8. İşlemi yapan adamın beceriksizliği...
    ama htc one daha iyi bir tercih olabilirdi. :D
     
  9. Baba gokten tas yagsa samsung yapti diyecek noktaya geldik. Samsung u kotuler iken sunuda unutmayalim bugun lg sony htc bu kadar ileri teknoloji cihazlar uretmeye baslayip samsung a rakip oldular ise buda samsung sayesindedir samsung buyuk ekrani bi cikardi altinda kalmamak icin digerleride cikardi baktilar samsung akilli telefon isinden parayi goturuyo batma noktasinda sirketler son sanslarini deneyip yukari ciktilar.

    Kardesim sanada gecmis olsun can sıkici bi durum en kisa zamanda isin halledilir insallah.
     
  10. Ben telefonu duvara fırlattım zamanın da. Kasa eğildi. ekranla kasa arasında boşluk oluştu.yere düşmeler sebebiyle soyulmalar oldu. En sonunda pil şişti :)
    Bu haliyle servise yolladım pil bozuldu diye. Garantinin bitmesine 11 gün vardı. Haber geldi cihaz hazır diye. Gittim teslim aldım. Kasa dahil değişmiş sıfır olmuş. Telefon galaxy ace...
     
    Samet.25 bunu beğendi.
  11. Sende demişsin o faturayı kontrol et. Ve kasko dediğin şey muhtemelen garantidir. Eger Kasko ise Samsung'la alakalı değil çünkü Samsung'un kasko hizmeti yok. Yani Samsung firmasına suç bulma.
    ---
    Aynısının bir değişiği benim başıma geldi Galaxy Gio'da. Suç kasko firmasının benim yada Samsung'un değil.
     
  12. Tamam haklısın ama hiç değilse kendi hatalarından mağdur olan tüketicinin mağduriyetini gidermek için birşeyler yapılabilir.
     
  13. Samsung gibi dev firmaların umrundamı sanki tüketici ? Amaçları sadece satmak gerisi umurlarında değil. Kendi hataları olsa bile tamir etmeyen çalışanları var. Sadece samsung değil tüm hepsinde htc, sony hiç farketmez. Bi de kullanıcının mağduriyetlerini gidermeye çalışsalar samsung batar :D
     
  14. kardeş öncelikle geçmiş olsun diğer arkadaşların dediği gibi samsung firmasınin alakasi yok bayinin suçu bence bayii le konuş zararini tazmin etsinler kusurlu olan bayi kabul etmezlerse hiç çekinmeden bayiyi mahkemeye ver hakkını alırsın tabi ugrasmak istiyorsan.
     
  15. Doğru söylüyorsun da Samsung'un kaç bin çalışanı bunların hepsini teker teker kontrol edemez. Bana hep iyi çalışanları denk geldi. Samsung GT-S5603 kullanırken normalde telefonunun garantiden çıkmış olması gerekiyordu çünkü telefonun sistemi değişmişti. Adam aldı bedava yaptı garantiden. Sonra telefonun şarj girişi bozuldu onuda bedava yaptı (normalde mekanik onarımda garantiden çıkar). Son garantinin bitmesine 2 ay kala tekrar telefonun şarj girişi bozuldu. Daha ben yapamam zaten 2 ay kalmış dedi garantiden çıkardı ama çıkarmadan önce telefonu yapıp verdi bana :D
    Böyle çalışanlarıda var yani. :D
     
  16. sen şanslıymışsın o zaman :D tabii ki de samsung tüm çalışanlarını kontrol edemez zaten de etmez bir de o var :) neden boşu boşuna uğraşsın ki kovar yenisini alır işsizliğin yüksek oranda olduğu bir ülkede yaşıyoruz sonuçta çalışmak isteyen çok :)
     
  17. Samsung 10 yıl geçse de akillanmaz ; berbat musteri hizmeti damacana plastik malzeme kalitesi dandik touchwiz arayüzü ohooo say babam say apple ın ceo su olmeseydi keske Samsung'un ki ölseydi şerefsiz herif amerikaya snapdragon bize exynous veriyor dolandırıcı herifler
     
  18. bak o konuda sana hak veriyorum niye işlemciler değişiyor ki ? aynı telefonun hem 4g lisini hem 3g lisini üretsinler ona göre 4g desteğine göre ülkelere paylaştırsınlar işte :D
     
  19. Yani Benim de sinirlendiğim şey bu. Bu maduriyet giderilmeli. Şimdi giresundaki kişi benim telefonumu istese hangi hakla koruyacağım kendimi ? Telefonun parasını ben verdim. Ben kırdım ama telefon onun.Aklınıza gelebiliyor mu nasıl bir şekilde yararlanabilineceğini bu durumdan . Neyse arkadaşlar. Fatura şikayetimizden 2 gün sonra paraf edildi. Şu an kaskoda. Umarım en kısa sürede gelir. Bu arada kasko şirketi cepkaskmış
     
  20. Allahtan Giresun daki kişi ben değilmişim :D bir dahaki sefere başka bir kasko şirketiyle anlaşırsın artık ne diyelim :) geçmiş olsun :)
     
Yüklüyor...
22/09/2018 - 14:34